[MOHAA] Negative cpu speed?

Pagina: 1
Acties:

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 15:47
Ik vraag dit ff voor en collega van mij, die heeft niet al te veel verstand van games etc en problemen.

Ik bij dit probleem ook niet: Hij heeft een P4, 512 GB memory en WinXP installed en wil Medal of Honour Allied Assault installen. Nou heeft ie een screentje geprint en daarop staat de EA requirements detection afgebeeld. Vreemde daar is dat ie overal een vinkje voor zet als goedkeuring dat de systeemeisen gehaald zijn, behalve bij de CPU. Daar geeft ie -1566 Mhz aan, negatief dus. En daardoor kan hij het spel niet installeren.

Iemand enig idee wat dat kan zijn en waarom het spel dus niet wil installeren?

[ Voor 8% gewijzigd door Japser op 29-10-2007 14:49 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Het spel is waarschijnlijk te oud voor de CPU, en herkent de CPU niet of niet goed. Wellicht is er een nieuwe installer beschikbaar ,of een manier om die detectie te omzeilen?

• Japser
Nja maar de minimum requirements geven aan een PII 466 Mhz, en er zit een P4 in, dus te oud lijkt me niet de oorzaak?

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Japser schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:58:
Nja maar de minimum requirements geven aan een PII 466 Mhz, en er zit een P4 in, dus te oud lijkt me niet de oorzaak?
Lees mn post nog een keer ;)

• Japser
Oh ja...ok...:) Is er een manier om dit te omzeilen? Compatibliteitsmodus aanpassen naar bijv Win98?

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Japser schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:11:
Oh ja...ok...:) Is er een manier om dit te omzeilen? Compatibliteitsmodus aanpassen naar bijv Win98?
Dat zou inderdaad best weleens kunnen, probeer het eens, kan geen kwaad!

• Japser
Nja ik zal t doorgeven aan mijn waarde collega, ik heb alleen een vrees dat ie geen idee heeft waar ik t over heb.

Verwijderd

512GB aan geheugen wil ik ook wel :P
misschien een idee om de nieuwste drivers er op te zetten?
Pagina: 1