Toon posts:

Sommige gebruikers Mac OS X Leopard geconfonteerd met BSOD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey, Olaf,

Ik had een klein vraagje? Bij het zien van de titel had ik al een vermoeden dat de reactiethread een ervaringentopic werd. Ik ben er even langsgelopen en zie dat dat redelijk klopt. Kun je in een dergelijk geval in NOS niet een topic beginnen met "Mac-Leopard-combinatie ervaringentopic" en dat linken vanuit het artikel? 't Is maar een suggestie..... Misschien houd je dan de reactiethread wat schoner.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:35
Omdat Olaf werkzaam is voor de frontpage en verder weinig te maken heeft met het forum ;)

Ik vind het een vrij aardig idee, maar misschien kan je beter een dergelijk topic zelf starten (en eventueel linken in de reacties), want ik denk niet dat we voor elke nieuwspost een topic gaan starten om ervoor te zorgen dat de reacties niet vervuild worden :)

The devil is in the details.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik vind op zich het idee zeker niet slecht en zal zeker nadenken en overleggen over mogelijkheden om meer de link tussen GoT en het nieuws te leggen :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja, 't was maar een suggestie en zeker niet voor elke nieuwspost. Maar deze thread wordt (gejat uit TMF) een mismod-paradise

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Yoeri schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:21:
Ik vind op zich het idee zeker niet slecht en zal zeker nadenken en overleggen over mogelijkheden om meer de link tussen GoT en het nieuws te leggen :)
Idd, er wordt in het artikel ook gelinkt naar een fora waarop de eerste bsod gevallen te zien waren. Echter in ons eigen leopard forum waren we er volgens mij ook snel bij dus dan zou ik eerder naar mijn eigen forum linken als bron. :)

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Oei, dat had inderdaad wel moeten gebeuren DaannO
Ik voeg'm toe
En bedankt voor de suggestie Loninkwoner, daar gaan we het op de redactie zeker nog over hebben :)

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:14:
Heey, Olaf,

Ik had een klein vraagje? Bij het zien van de titel had ik al een vermoeden dat de reactiethread een ervaringentopic werd. Ik ben er even langsgelopen en zie dat dat redelijk klopt. Kun je in een dergelijk geval in NOS niet een topic beginnen met "Mac-Leopard-combinatie ervaringentopic" en dat linken vanuit het artikel? 't Is maar een suggestie..... Misschien houd je dan de reactiethread wat schoner.
Overigens zie ik dat bij dit specifieke thread het nut er niet van in om in NOS een topic te openen terwijl in Apple al een meters lange Leopard topic loopt. Dan krijg je toch twee de zelfde topics die naast elkaar gaan lopen :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:35
Ik denk dat Loninkwoner niet helemaal op de hoogte is van Apple Talk en daarom NOS voorstelde ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ow. 2 foutjes. Hoort inderdaad in Apple Talk. En ik moet zeggen dat ik niet naar een Leonard-topic gezocht heb. Maar goed het idee blijft dezelfde :) Ik doe mijn ondertitel eer aan. ;)
<--

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 14:49 ]

• DaannO
Ah oke, duidelijk. Het idee staat mij inderdaad ook aan :)
Pagina: 1