[XP] Toetsenbord doet raar *

Pagina: 1
Acties:

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-12-2025

_AvA_

en dat ben zo.

Topicstarter
ALLEREERST WIL IK MIJ excuseren voor mijn hoofdletterS.
alles wat ik doe in windows heeft andere reacties dan ik gewend ben. De capSLOCK DOET HET NIET OF IETS ANDERS VREEMDS, MIJN ENTER TOETS LIJKT GEEN ECHTE ENTER TE ZIJN MAAR EEN SCHIFT+ENTER. IK WILDE KIJKEN OF HET PROBLEEM ZAT ERGENS IN HET CONFIGURATIESCHERM, MAAR ALS IK 1 VAN DE ICONEN PROBEEr TE SELECTEREN DAN SELECTEERT WINDOWS ZE ALLEMaal tot en met degene die ik WILDE PROBEREN (TOETSENBORD WILDE IK DUS)

IK HEB NOG NOOIT EEN PROBLEEM GEHAD ALS DEZE. IK Weet dat de toetsenbord functies veranderen als je ctrl+shift tegelijk in toetst, maar dit heb ik nog niet gezien.

De fouten veranderen steeds, nu bijvoorbeeld doet mijn enter toets weer wat hij hoort te doen.

Wie kan mij helpen"

Droogkloot.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:12

DarkSide

theres no place like ::1

Heb je al eens gedacht aan een andere ramplank?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-02 09:23

Arethusa

Niet die server

Welk toetsenbord heb je en is hij goed schoon onder de toetsen? Misschien blijft er ergens een toets hangen. En welk OS gebruik? En wat doet een ander toetsenbord?

[ Voor 12% gewijzigd door Arethusa op 29-10-2007 14:02 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Probeer eens een ander tb

Money for nothin' and your chicks for free

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Topicstarter
Ik heb een lOGITECH G15. IK HEB NET DE TOETSEN BEKEKEN, EN ZE ZIJN NOG SCHOON [JE KAN ZE ER AF SLOPEN]. SELECTEREN MET DE MUIS GAat ook vreemd, heel vreemd allemaal.

Droogkloot.

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 14:15

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijder je tobo en muis is uit je hardware lijst en haal ze eens uit je usb poorten en doe ze eens in een andere usb poort.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:12

DarkSide

theres no place like ::1

Leuk voor je dat je een G15 hebt moet schone toetsen. Maar wat doet een ander TB? Dat is de hamvraag!
Als die dezelfde kuren vertoond kan je in de software gaan kijken.
Maar ik denk toch echt dat het een HW probleem is.
Dat je toetsen schoon zijn zegt niets over de eventuele wisselende conctacte die ze maken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

IK PAS EVEN DE TOPICTITEL AAN.

En pak tot je door hebt waar het fout gaat (brakke draadloze verbinding? Iemand anders op dezelfde verninding? Erg bakke drivers? Malware?) inderdaad gewoon even een ouderwetsch bedraad toetsenbord.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Tja ik zou zeggen: ander toetsenbord erop aansluiten en kijken of het probleem blijft..
Zoja: het ligt aan de PC (hardware of software)
Zonee: het ligt aan je toetsenbord

Je toetsenbord op een andere PC proberen:
Is het probleem ook daar: toetsenbord functioneert niet goed
Is het probleem daar niet: Hardware/software probleem

Pas als je dat doet dan kun je een oplossing zoeken, t kan aan je USB poort liggen, etc maar eerst bovenstaande proberen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Oh en gebruik, als je op loopafstand geen ander toetsenbord hebt liggen, ajb. anders even je onscreen toetsenbord (%SystemRoot%\system32\osk.exe) zodat de boel wat leesbaarder wordt.

Verder lijken alle gegeven tips me vrij voor de hand liggen, geef ook even feedback op allemaal en niet op een enkele. Anders voelt men zich zo nutteloos bij het meedenken :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Topicstarter
Ander toetsenbord en muis geprobeerd, geen oplossing. Toen andere USB poort, computer opnieuw opstarten, uit de hardware lijst gehaald en nu doettie het weer...

Bedankt allemaal!
F_J_K schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:25:
Oh en gebruik, als je op loopafstand geen ander toetsenbord hebt liggen, ajb. anders even je onscreen toetsenbord (%SystemRoot%\system32\osk.exe) zodat de boel wat leesbaarder wordt.

Verder lijken alle gegeven tips me vrij voor de hand liggen, geef ook even feedback op allemaal en niet op een enkele. Anders voelt men zich zo nutteloos bij het meedenken :P
Ik heb nu dus alles geprobeerd wat gezegd werd, bedankt!

En ik weet nu eigenlijk nog niet wat het probleem was, maar het zal wel een combinatie van factoren geweest zijn.

[ Voor 64% gewijzigd door _AvA_ op 29-10-2007 14:30 ]

Droogkloot.

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

Aangezien
MAAR ALS IK 1 VAN DE ICONEN PROBEEr TE SELECTEREN DAN SELECTEERT WINDOWS ZE ALLEMaal tot en met degene die ik WILDE PROBEREN
en het feit dat de meeste hoofdletters in het begin van je zin lijken te zitten(net na de hoofdletter aan het begin van de zin), zou ik toch denken aan een vastlopende shiftkey of stickykeys in een stille stand. Kijk even of die laatste aan staat en probeer eens de andere shiftkey.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

In ieder geval hardware-gerelateerd, en dus niet des Windows.

mv WOS > OH

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

En ik weet nu eigenlijk nog niet wat het probleem was, maar het zal wel een combinatie van factoren geweest zijn.
Ik zou zeggen; probeer het toetsenbord eens op een andere PC
Problemen: toetsenbord is defect
Geen problemen: of je drivers of je USBpoort functioneert niet goed :P

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Topicstarter
Firestone schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:31:
Aangezien
[...]
en het feit dat de meeste hoofdletters in het begin van je zin lijken te zitten(net na de hoofdletter aan het begin van de zin), zou ik toch denken aan een vastlopende shiftkey of stickykeys in een stille stand. Kijk even of die laatste aan staat en probeer eens de andere shiftkey.
Stickykey heb ik inderdaad geprobeerd, 5keer shift en toen cancel.

Droogkloot.

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Topicstarter
alt-92 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:56:
In ieder geval hardware-gerelateerd, en dus niet des Windows.

mv WOS > OH
Nu is het wel weer windows... sticky key humor.

Droogkloot.

Pagina: 1