Ik zit op dit moment bij een klein providertje (Publishnet). Ondanks de goede service en de goeie nieuwsgroepen wordt het toch eens tijd om over te stappen omwille de prijs.
Nu zit ik naar verschillende providers te kijken, ik heb echter geen idee wat ik ik voor snelheid hier zou kunnen verwachten. Ik weet dat Kpn en Bbned hier adsl(2) aanbieden. Mijn huidige provider wilt me echter niet sneller dan 512kb aanbieden aangezien hun zeggen dat uit experimenten bleek dat het niet goed loopt. Bij andere providers zie je weer hele andere snelheidsindicaties.
Volgens pcdb:
Centrale: Het-Drl
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 3228 meter.

Als ik simpelweg dit plaatje aanhou dan zou ik 6 tot 8 Mb moeten halen.
Misschien mensen die hierover wat kunnen zeggen, of zelfs mensen die op deze centrale zitten met ervaringen....
edit:
mss is dit ook nog interessant (adsl 1):
Nu zit ik naar verschillende providers te kijken, ik heb echter geen idee wat ik ik voor snelheid hier zou kunnen verwachten. Ik weet dat Kpn en Bbned hier adsl(2) aanbieden. Mijn huidige provider wilt me echter niet sneller dan 512kb aanbieden aangezien hun zeggen dat uit experimenten bleek dat het niet goed loopt. Bij andere providers zie je weer hele andere snelheidsindicaties.
Volgens pcdb:
Centrale: Het-Drl
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 3228 meter.

Als ik simpelweg dit plaatje aanhou dan zou ik 6 tot 8 Mb moeten halen.
Misschien mensen die hierover wat kunnen zeggen, of zelfs mensen die op deze centrale zitten met ervaringen....
edit:
mss is dit ook nog interessant (adsl 1):
[ Voor 5% gewijzigd door MisterE op 29-10-2007 14:01 ]