SCSI error met return code 0X200 op een Linux systeem

Pagina: 1
Acties:

• Pieter Kimpen
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-11-2024
Hallo beste tweakers,

Ik ga eerst en vooral eerlijk zijn: deze vraag (hieronder volgt de voledige vraag) is onderdeel van een opdracht voor het VAK ICT van mijn school. Ik heb al diverse zoektermen in Google én hier op GOT geprobeert maar ik vind niet echt een duidelijke uitleg om in mijn opdracht te verwerken dus dacht ik laat ik gewoon de vraag even stellen. Hier zitten vast wel mensen met verstand van zaken.

Vraag:

• Linux probleem: SCSI error met return code 0x200
o Geef de oorzaak en een oplossing voor dit probleem

Nu weet ik dat het iets te maken heeft met de kernel (of ben ik mis). Heb ik uit een aantal foutenlogs van google.

Julie zouden mij een grote gunst bewijzen om dit voor mij eens in het nederlands uit te leggen (zodat ik het klaar en duidelijk en mijn opdracht kan verwerken.

Dit is trouwens de enigste vraag waarop ik geen duidelijk antwoord vind.

Bedankt!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb wel een duidelijk antwoord voor je: huiswerk moet je zelf maken. Daar is het namelijk school voor :)

Verder: oorzaken kunnen er (zonder inhoudelijk ook maar iets te weten) meer dan 1 zijn, oplossingen ook. Dooie controller en replace kan al voldoende zijn volgens mij.

En nofi, maar als je dit soort vragen niet ens op weet te zoeken of niet goed kunt vertalen zegt dat denk ik ook iets over je kennis van (vaktechnische) engelse taal - iets wat in de ICT vrijwel onontbeerlijk is :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Pieter Kimpen
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-11-2024
ok bedankt voor je reactie.... ga wel ergens anders te rade!