[Vista] Ingebouwde drivers werken niet

Pagina: 1
Acties:

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:42
Oke, HP Deskjet 3650 zou standaard moeten werken in vista met de ingebouwde drivers....niet dus 8)7

Hij vraagt om een driverdisk als ik de printer aansluit...nou oke, dan de driverdisk erin met XP drivers...maar ok die accepteert ie niet!!!

Dus ik laat de wizard in C:\windows\ kijken naar drivers en daar vind ie er 1!!! alleen die installeert ie niet .

hoe gaan we dit oplossen? :P google levert me bij deze printer geen specifiek vista probleem op? en HP heeft GEEN vista drivers op hun site: http://h10025.www1.hp.com...c=nl&dlc=nl&lang=nl&cc=nl

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-02 22:56
Is die ene driver voor je printer in C:\Windows\ wel voor je printer ? Waar precies vind windows die driver ? Exact in C:\Windows\ ? Dat lijkt me onwaarschijnlijk.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• WoBBeL
Petervanakelyen schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:09:
Is die ene driver voor je printer in C:\Windows\ wel voor je printer ? Waar precies vind windows die driver ? Exact in C:\Windows\ ? Dat lijkt me onwaarschijnlijk.
pfff....goeie vraag, ergens in een system(32) folder volgensmij

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

En als je handmatig de juiste driver erbij zoekt in apparaat beheer?
Hoe ver kom je dan?

• WoBBeL
job schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:18:
En als je handmatig de juiste driver erbij zoekt in apparaat beheer?
Hoe ver kom je dan?
Haha dat lukt dus niet, dan krijg je normaal gesproken zo'n lijstje en die krijg ik hierbij ook niet, want dan gaat ie vragen om drivers van CD of Internet

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

Dan heb je de verkeerde optie gekozen.
Je kan kiezen uit verschillende opties kiezen.
Een van de opties geef je aan dat windows niet gaat zoeken, maar dat je zelf opzoek gaat.

En als dat allemaal niet lukt: http://h10025.www1.hp.com...304535&lc=en&cc=us&dlc=en
Dan gebruik je toch de vista drivers die hp op z'n site heeft staan :)

[ Voor 35% gewijzigd door job op 29-10-2007 15:44 ]

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

job schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:29:
...En als dat allemaal niet lukt: http://h10025.www1.hp.com...304535&lc=en&cc=us&dlc=en
Dan gebruik je toch de vista drivers die hp op z'n site heeft staan :)
Errug bijdehand. Als je nou even doorgeklikt had op die link
Introduction
The driver solution for this product is included in your Windows Vista operating system and is already on your computer. There is no need to download anything.
Kortom: TS moet FF device manager opstarten, "view devices on connection" en dan telkens een onderdeel van de printer selecteren en op delete (remove drivers) klikken. Als zo alle (5?) componenten verwijderd zijn kun je de USB plug eruit trekken en er weer in douwen en 'm opnieuw automatisch naar drivers laten zoeken.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Pagina: 1