Toon posts:

Welk land/ continent is hardware het goedkoopste

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heren, dames,

ik heb van een kennis vernomen dat hardware in de US/ Canada een stuk voordeliger is dan hier in NL/ BE/ DE. Ik heb echter eens zitten de surfen, en vond de verschillen niet echt schokkend.

Aangezien ik in de nabije toekomst nog wat componenten wil bestellen zit ik toch te kijken naar een goedkope aanbieder in het buitenland.

Ik weet dat de garantie e.d. moeilijk wordt wanneer je spullen uit het buitenland importeert en dat je wat sprongen moet maken om de importkosten te vermijden.

Mijn vraag is: "Welke landen zijn momenteel echt RETE goedkoop mbt hardware, en zijn er nuttige sites"

Ik ben vooral benieuwd naar de aziatische landen!.

Mvg en hoop op een aan ON topic reacties

Peter

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:52

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Tja, niet zo nuttig denk ik want zodra je het naar hier gaat halen betaal je invoerbelasting, verzendkosten, e.d. als je alles netjes doet, op als je pech hebt dat je pakket gecontroleerd word :P

Je kunt beter wat kopen als je op reis bent en bij de douane doorlopen en doen alsof je neus bloed. Loop je echter tegen de lamp dan krijg je een boete en kun je alsnog invoerrrechten gaan voldoen.

Garantie is ook altijd een leuk punt....

Aziatische landen moet je goed opletten op de kwaliteit of er genoegen mee nemen dat het minder kan zijn.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze vraag gaat totaal niet over de techniek van de hardware en hoort hier dus niet thuis. Voorzover ergens op GoT horen vragen als dit in Stuffis Generalis - sterker nog, deze vraag is daar vaker voorbijgekomen. Maar omdat SG niet-technisch is krijg je er pas na een bepaalde tijd en minimum aantal posts toegang toe. Aangezien jij nog lang niet zo ver bent heeft moven weinig zin dus gaat dit topic op slot.

Edit:
En sneers als deze kun je beter voortaan weglaten :/ :
Mvg en hoop op een aan ON topic reacties
Je zou nav dion_b in "Duitsland advies" dondersgoed moeten weten dat dit niet de plek is voor vragen als dit :Z

[ Voor 24% gewijzigd door dion_b op 29-10-2007 13:17 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.