Toon posts:

sony autoradio geeft cd niet meer terug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik heb in mei een tweede hands autoradio gekocht, een sony gt-200. Doosje, bonnetje en alle andere toebehoren zaten er nog bij, dus leek mij een goede zaak. Alleen na enkele maanden kwam de cd er steeds minder fijn uit. De radio blijft zoemen totdat de cd er uit kwam en dat duurde soms wel 20 seconden. Alleen de afgelopen week komt de cd er helemaal niet meer uit. De cd komt wel omhoog en schuift dan enkele milimeters richting uitgang en blijft dan hangen. Met 2 schroevedraaiers krijg ik de cd er dan wel uit, maar erg goed voor de cd's is dit niet.... Ik heb de speler al even snel uit elkaar gehaald, maar zie niets raars qua afgebroken veertjes of andere onderdelen.

iemand dit eerder meegemaakt of tips?

mvg

Jochem

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:46
Kijk eens of je rubberen rollen ziet.
Deze zouden de cd naar buiten moeten rollen kan zijn dat ze wat vet zijn.
Of gewoon versleten zijn, je kan ze eerst ontvetten met alcohol of iets opruwen met heel fijn schuurpapiertje.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan zo op t oog geen rubber rolletjes ontdekken, maar het zicht wordt mij op t moment belemmert door de cd die er nog in zit. Ik durf het cd compartiment zelf niet verder open te maken, daar ik hem waarschijnlijk niet meer in elkaar krijg omdat er vele platsic dingen alleen aan de behuizing vast zitten...

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:02:
ik kan zo op t oog geen rubber rolletjes ontdekken, maar het zicht wordt mij op t moment belemmert door de cd die er nog in zit. Ik durf het cd compartiment zelf niet verder open te maken, daar ik hem waarschijnlijk niet meer in elkaar krijg omdat er vele platsic dingen alleen aan de behuizing vast zitten...
Dan kom je denk ik niet echt verder, ik denk dat je hem toch echt goed uit elkaar moet halen om eea te controleren/repareren.