"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
bedankt vor de link, maar ik zie nix wat mij verder kan helpen watbetreft rpm's en kernel headers.
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Verwijderd
ja, je kan save rebooten en je systeem gebruiken, maar je zit dan wel met het probleem dat je nix kan compilen wat je kernel source gebruikt aangezien de headers fout zijn (zoals nieuwe drivers compilen bv).
Aan te raden is dus ook om een nieuwe kernel header rpm te installeren
Aan te raden is dus ook om een nieuwe kernel header rpm te installeren
wieurd!
na reboot zegtie:Kernel 2.2.14-5.0 on an i686
en dat is de oude kernel nog...
en dan dit:
rpm -qa|grep kernel
kernel-2.2.14-5.0
kernel-pcmcia-cs-2
kernel-utils-2.2.1
kernel-2.2.17-14
wat is dit nou?
twee kernels tegelijk?
verder is het vrij irritant dat er op ftp.redhat.com wel die nieuwe kernel staat(kernel-2.2.17-14) maar niet de headers.
asjemenou.
en dat van dat compilen, dat deedtie na installatie van rh6.2 al niet eens daarom wou ik nou juist die kernel vervangen maar dat gaat een beetje moeilijk zonder rpms als je gcc het niet doet.
ga de 2.16 er maar opknallen want die heeft wel de headers zie ik.
tnx
na reboot zegtie:Kernel 2.2.14-5.0 on an i686
en dat is de oude kernel nog...
en dan dit:
rpm -qa|grep kernel
kernel-2.2.14-5.0
kernel-pcmcia-cs-2
kernel-utils-2.2.1
kernel-2.2.17-14
wat is dit nou?
twee kernels tegelijk?
verder is het vrij irritant dat er op ftp.redhat.com wel die nieuwe kernel staat(kernel-2.2.17-14) maar niet de headers.
asjemenou.
en dat van dat compilen, dat deedtie na installatie van rh6.2 al niet eens daarom wou ik nou juist die kernel vervangen maar dat gaat een beetje moeilijk zonder rpms als je gcc het niet doet.
ga de 2.16 er maar opknallen want die heeft wel de headers zie ik.
tnx