Toon posts:

Antec Overture II voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen!

Eergisteren is de voeding van mijn vaders PC gesmolten. Geen ramp, een andere steken natuurlijk.
Ware het niet dat hij een liggende kast heeft (Antec LifeStyle Overture II) waarbij de voeding zowel een 12cm outtake langs onder als een sideblazer heeft met luchtfilter.
Het probleem stelt zich dat zowel de IN als de OUT (voor de stroom) aan dezelfde zijde van de voeding zit, zoals u kan zien op volgend plaatje.
Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/4197/dsc01718smallhn1.th.jpg
Het type van deze voeding is Antec SLP-450WRP, maar deze valt niet zo gemakkelijk na te bestellen (zou zeer snel moeten, heeft computer zeer hard nodig voor het werk!)
Verder vrees ik dat een voeding met enkel 12cm outtake terug zou smelten, aangezien deze out aan de onderkant van de behuizing = tegen een kast komt!

Ik heb al menig websites bezocht op zoek naar een gepaste voeding, maar heb er voorlopig nog geen gevonden die in aanmerking komt... misschien kunnen jullie mij helpen?

Verwijderd

Topicstarter
Kent er dan werkelijk niemand een gepaste voeding die in deze kast zou passen?

Verwijderd

Dat ding lijkt me redelijk custom; ik zou contact opnemen met Antec en vragen of zij je aan zo'n ding kunnen helpen, en anders of ze weten waar het te koop is.

• bastian.hoen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09-2024
meschien kun je de print van de nieuwe voeding over zetten in de oude behuizing van de oude voeding
en kun je ook de oude fans etc weer gebruiken maar voordat je dat doet eerst even checken of
de nieuwe voeding wel werkt op die computer en of er niet anders ook kapot is gegaan anders heb je een hoop werk voor niks gedaan

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 17:24
Heb nog wel een Overture I kast staan, misschien wil je die overnemen van me ofzo? Gebruik hem toch niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Operations op 31-10-2007 13:25 ]

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5