Hallo,
Ik heb nu reeds anderhalf jaar 2 D-Link DI-624 routers en deze bezorgen mij al vanaf dag 1 kopzorgen.
Deze routers vallen continue uit (draadloze verbinding dan) en elke maand dien ik ze wel eens te hardresetten...
Ik heb al massa's firmwares geprobeerd, maar telkens loopt er wel ergens eens iets spaak.
Vandaar heb ik besloten om mijn netwerk eens te vernieuwen.
Ik heb trouwens nood aan een gigalan netwerk.
Nu weet ik alleen niet meer wat te kiezen opdat ik geen problemen zou hebben.
Ik heb al wat rondgekeken en ik kwam uit bij de Airportextreme van apple en de WRT350N van Linksys.
Kunnen jullie mij vertellen welke ik best zou kiezen?
Misschien nuttig om weten...
Ik heb beneden 2 pc's staan en een satelliet ontvanger die op de eerste router hangen (deze staat ingesteld als dhcp), boven heb ik dan men tweede router met hierop 5 pc's. Deze wordt eigenlijk alleen maar gebruikt als switch en wireless accespoint.
Beide dienen dus vervangen te worden en alle tips zijn welkom...
Mvg, Roel
Ik heb nu reeds anderhalf jaar 2 D-Link DI-624 routers en deze bezorgen mij al vanaf dag 1 kopzorgen.
Deze routers vallen continue uit (draadloze verbinding dan) en elke maand dien ik ze wel eens te hardresetten...
Ik heb al massa's firmwares geprobeerd, maar telkens loopt er wel ergens eens iets spaak.
Vandaar heb ik besloten om mijn netwerk eens te vernieuwen.
Ik heb trouwens nood aan een gigalan netwerk.
Nu weet ik alleen niet meer wat te kiezen opdat ik geen problemen zou hebben.
Ik heb al wat rondgekeken en ik kwam uit bij de Airportextreme van apple en de WRT350N van Linksys.
Kunnen jullie mij vertellen welke ik best zou kiezen?
Misschien nuttig om weten...
Ik heb beneden 2 pc's staan en een satelliet ontvanger die op de eerste router hangen (deze staat ingesteld als dhcp), boven heb ik dan men tweede router met hierop 5 pc's. Deze wordt eigenlijk alleen maar gebruikt als switch en wireless accespoint.
Beide dienen dus vervangen te worden en alle tips zijn welkom...
Mvg, Roel