Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Weergave embedded links in FAQs

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Afgesplitst van gambieter in "Je mag mensen / vragen niet uitsluiten?" en dion_b in "Je mag mensen / vragen niet uitsluiten?".

Als je naar een embedded link in FAQs verwijst, dan zie je dat niet in de weergave. Voorbeeld:
ik wil verwijzen naar een subdeel van de FAQ over EIST, en link gelijk naar de juiste pagina:
PMG FAQ. Dat ziet er echter hetzelfde uit als linken naar de hele FAQ: PMG FAQ.

(copy text dion_b)
Als ik een link wil maken naar Mijn CPU draait soms op een lagere kloksnelheid? Wat zijn EIST en Cool'n'Quiet?, dan moet ik nu het volgende doen:
code:
1
2
[url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/649229//#cpulangzaam]Mijn CPU
draait soms op een lagere kloksnelheid? Wat zijn EIST en Cool'n'Quiet?[/url]

Dat is twee copy-pastes en wat tags neuzelen, dus flink wat werk...
Is het te implementeren dat de link ook gelijk verwijst naar de naam van de embedded link? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien dat het nu wel werkt, maar ik heb het vroeger ook eens aangekaart:
[feature]Naam linkje uit faq meekoppelen in nieuw bericht. Het werd destijds afgewezen.

offtopic:
alleen iets krommer uitgelegd :P

[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 29-10-2007 01:55 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Outerspace schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 01:55:
Misschien dat het nu wel werkt, maar ik heb het vroeger ook eens aangekaart:
[feature]Naam linkje uit faq meekoppelen in nieuw bericht. Het werd destijds afgewezen.

offtopic:
alleen iets krommer uitgelegd :P
Oeps. Noch dion_b noch ik hebben de zoekfunctie gebruikt voordat dit topic is geopend. Strafregels... :P

Maar serieus: misschiens is het intussen wel mogelijk :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Mijn CPU draait soms op een lagere kloksnelheid? Wat zijn EIST en Cool'n'Quiet?' is wat lastig te doen, blijkt uit het andere topic. Maar 'PMG FAQ#cpulangzaam' lijkt me ook al nuttig.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-11 08:45

dawuss

gadgeteer

F_J_K schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:52:
'Mijn CPU draait soms op een lagere kloksnelheid? Wat zijn EIST en Cool'n'Quiet?' is wat lastig te doen, blijkt uit het andere topic. Maar 'PMG FAQ#cpulangzaam' lijkt me ook al nuttig.
Daar zou ik het ook al voor doen :) Hoef echt niet meteen de volledige titel geresolved voor te worden iig.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
dawuss schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:55:
[...]

Daar zou ik het ook al voor doen :) Hoef echt niet meteen de volledige titel geresolved voor te worden iig.
Helemaal mee eens, als maar duidelijk is dat niet naar de algemene FAQ maar naar een specifiek onderdeel wordt verwezen :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

In de standaard faq's werkt het al, het gaat hier dus alleen om subfaq's.

http://gathering.tweakers.net/forum/faq/beleid#reageren wordt: Het algemeen beleid #reageren
Kan het wellicht te maken hebben met de manier waarop de subfaq's zijn opgesteld?

[ Voor 15% gewijzigd door BtM909 op 29-10-2007 10:05 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

[feature]Naam linkje uit faq meekoppelen in nieuw bericht lijkt me nog steeds van toepassing, om bij elke keer dat een faq gelinked wordt de faq op de achtergrond te moeten oefenen en te kijken of die #blaat voorkomt is nou niet bepaald efficient en atm is er nog geen manier om dat te cachen o.i.d. ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.