[Waarde] IBM/Lenovo Thinkpad T30

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• mc0il
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-01-2025
Pentium 4 2,4GHz
256MB DDR Ram
30GB Harddisk (originele 60gb was defect)
14,1inch 1400 x 1050 resolutie
16MB Videokaart
IBM High-Rate Wireless Lan

De drivers zijn hier te downloaden, originele cds heb ik niet meer.
De adapter zit er wel bij.
Heeft zijn eigen Windows XP Pro licentie.

Gedetaileerde Specificaties.

Zou iemand mij ongeveer kunnen vertellen hoe veel ik er zou voor kunnen vragen? _/-\o_

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie dion_b in "Hardware Taxaties - Deel 31". Het taxatietopic is gesloten, maar hier staan prima tips in om zelf een schatting te kunnen maken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• mc0il
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-01-2025
De taxatietopic is dicht maar ik wil weten hoeveel iets waard is...

* er zijn in de 31 delen van de taxatietopic etterlijke duizenden dingen getaxeerd. Zoek in de laatste delen naar je onderdeel en je vindt hoogstwaarschijnlijk genoeg voorbeelden van wat het waard kan zijn. Tip: gebruik de "Zoek in dit topic" functie :)
* mocht het gaan om een erg obscuur onderdeel, kijk dan wat verder terug. Obscuur spul is toch grotendeels "wat de gek ervoor geeft", dus verandert er niet zoveel.
* betreft het splinternieuwe dingen, dan is het logisch dat je het niet hier terug kunt vinden. Beste houvast is dan wat andere splinternieuwe dingen kostten - dus wil je weten wat je GeForce 8800GTX waard is, kijk naar hoeveel een 7800GTX waard was vlak na introductie.
* mocht dat allemaal niet baten, bedenk dat de taxateurs het ook niet uit hun duim zogen. Zoek op Vraag & Aanbod en Marktplaats of evt eBay naar het onderdeel. Neem een gemiddelde uit de recente prijzen daar.
* kom je er echt niet uit? Dan heb je ofwel iets zodanigs obscuurs dat een taxateur er ook weinig mee kan, danwel heb je bovenstaande tips niet goed uitgevoerd. Vragen over hoeveel iets waard is zijn eigenlijk niet GoT waardig, aangezien iedereen met enige opzoekinzet het antwoord kan vinden. Ga dus geen losse topics met die vragen openen. Dergelijke topics gaan zonder pardon op slot :o
Slotje dan maar ;(

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kijk gewoon op Marktplaats wat men gemiddeld vraagt voor dit soort laptops. Al zal het niet echt veel zijn, het is een oud beestje...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Inderdaad een kwestie van rondkijken :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.