Probleem met het opnemen van geluid in WLM in Vista.

Pagina: 1
Acties:

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Ik heb geen idee of het nou aan Vista ligt of niet, maar ik krijg dit maar niet aan de praat.
En ik kan me niet herinneren dat ik hier gedonder mee heb gehad in XP.

Ik heb in Windows Live Messenger de Wizard doorgelopen, alles getest. Microfoon werkt prima.
En als ik dan in MSN op F2 druk en ik zeg wat,dan werkt het, dat word opgenomen....speel ik echter
een muziekje af in Windows mediaplayer dan word er geen enkel geluid aangetroffen en dus niet opgenomen.

Ik heb al geGoogle'ed,en op andere forums worden mensen aangeraden om te kijken of hun
Mic wel ingeschakeld staat voor opnemen van geluid, of bij Wave moet stereomix aangezet worden..etc...het probleem alleen is...dat ik dit nergens kan kiezen in mijn soundcard opties.

Specs

Laptop

Zepto Znote 6214W
Core 2Duo, 2ghz
2gb ram
Geforce 7600
Realtek HD soundcard
Windows vista

Waarom kan ik geen liedjes opnemen, wat en waar moet ik iets instellen?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Loopback aanzetten ik weet alleen niet of dat zit in Vista?

Maar de micro bij de boxen houden? Werkt dat niet?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Loopback zegt me helemaal niks. En de Mic is ingebouwd in de laptop.

Het is puur alleen MP3's die hij niet schijnt te horen en dus ook niet opneemt. Heel bizar,maar ik weet het niet meer.

[ Voor 125% gewijzigd door devilsnight op 29-10-2007 00:38 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Realtek drivers ook geinstalleerd of niet?
Had die problemen ook op mijn laptopje aangezien ik die Realtek drivers niet had geinstalled!
Dan moet je eerst is even testen bij 'geluid opnemen' en als dat lukt moet 't in MSN ook lukken :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit