Ik heb geen idee of het nou aan Vista ligt of niet, maar ik krijg dit maar niet aan de praat.
En ik kan me niet herinneren dat ik hier gedonder mee heb gehad in XP.
Ik heb in Windows Live Messenger de Wizard doorgelopen, alles getest. Microfoon werkt prima.
En als ik dan in MSN op F2 druk en ik zeg wat,dan werkt het, dat word opgenomen....speel ik echter
een muziekje af in Windows mediaplayer dan word er geen enkel geluid aangetroffen en dus niet opgenomen.
Ik heb al geGoogle'ed,en op andere forums worden mensen aangeraden om te kijken of hun
Mic wel ingeschakeld staat voor opnemen van geluid, of bij Wave moet stereomix aangezet worden..etc...het probleem alleen is...dat ik dit nergens kan kiezen in mijn soundcard opties.
Specs
Laptop
Zepto Znote 6214W
Core 2Duo, 2ghz
2gb ram
Geforce 7600
Realtek HD soundcard
Windows vista
Waarom kan ik geen liedjes opnemen, wat en waar moet ik iets instellen?
En ik kan me niet herinneren dat ik hier gedonder mee heb gehad in XP.
Ik heb in Windows Live Messenger de Wizard doorgelopen, alles getest. Microfoon werkt prima.
En als ik dan in MSN op F2 druk en ik zeg wat,dan werkt het, dat word opgenomen....speel ik echter
een muziekje af in Windows mediaplayer dan word er geen enkel geluid aangetroffen en dus niet opgenomen.
Ik heb al geGoogle'ed,en op andere forums worden mensen aangeraden om te kijken of hun
Mic wel ingeschakeld staat voor opnemen van geluid, of bij Wave moet stereomix aangezet worden..etc...het probleem alleen is...dat ik dit nergens kan kiezen in mijn soundcard opties.
Specs
Laptop
Zepto Znote 6214W
Core 2Duo, 2ghz
2gb ram
Geforce 7600
Realtek HD soundcard
Windows vista
Waarom kan ik geen liedjes opnemen, wat en waar moet ik iets instellen?