Sinds een paar dagen heb ik een EN8600GT. De eerste dag ging alles redelijk goed, sommige pictogrammen hadden in de taakbalk ineens nog maar 16 kleuren maar verder alles in orde... Nu worden de problemen echter wat groter. De temperatuur is idle 70.0 graden en artifacts van hier tot tokio. Alle letters trillen en overal blauwe pixels doorheen. Dus ik scannen met de atitool op artifacts, helemaal niets. Hij is niet overclocked en de GPU wordt ook nog eens goed gekoeld, geen andere kaarten die frisse lucht tegen houden en zo'n behoorlijk koeler van Asus erop. Tijdens het typen van dit bericht begint het beeld ook spontaan weg te vallen, het scherm gaat niet uit alleen doet de videokaart nogal vreemd. Wat is er aan de hand als Atitool geen atifacts weer geeft en mijn beeld toch vol met blauwe pixels zit en trillende letters.... Volgens mij toch echt artifacts...
Verwijderd
Je temp lijkt me wat aan de hoge kant 
offtopic:
Hoe presteert de kaart bij jou onder games ? Ik zit er ook over te denken namelijk.
Hoe presteert de kaart bij jou onder games ? Ik zit er ook over te denken namelijk.
Verwijderd
Of je stuurt de kaart op.
Of je haalt de koeler eraf en kijkt of er koelpasta op zit / of een beschermfolie is achtergebleven en hersteld het probleem.
Wat je ookt doet, gebruiken zou ik de kaart nu dus echt niet, veel te warm!
Of je haalt de koeler eraf en kijkt of er koelpasta op zit / of een beschermfolie is achtergebleven en hersteld het probleem.
Wat je ookt doet, gebruiken zou ik de kaart nu dus echt niet, veel te warm!
Inderdaad, als hij niet overgeklokt is terug met dat ding! Hoor je de fan wel draaien?
Verwijderd
Ding zal wel silent zijnSharpEdgeOne schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:11:
Inderdaad, als hij niet overgeklokt is terug met dat ding! Hoor je de fan wel draaien?
Silent is ie alles behalve, die fan draait als een gek om al die wamte af te voeren. Lijkt me duidelijk;
terug met dat ding. GPU's mogen vrij heet worden maar dit is wel een beetje overdreven
terug met dat ding. GPU's mogen vrij heet worden maar dit is wel een beetje overdreven
Kan er maar één ding over zeggen: Beroerd! Had hiervoor een 7600GT en heb deze terug gekregen ivm. met garantie, nou eerlijk gezegd ben ik er niet op vooruit gegaan. Ik ben niet echt een gamer dus een heel erg groot probleem is dat niet maar toch, hij is merkbaar trager. Ik speel wel eens UT2004 en op 1280*1024 met de rest van de instellingen op highest, dat ging bij de 7600GT vlekkeloos, bij deze 8600GT is het een gestotter om niet goed van te worden.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:57:
Je temp lijkt me wat aan de hoge kant
offtopic:
Dat kan ook aan deze 8600GT liggen. Probeer 't nog eens als je m terug hebt gebracht, zou ik zeggen ;-) Ik bedoel dus: probeer het nog eens met een 8600GT die wél goed is en dan verwacht ik dat je UT2004 makkelijk kan draaien.
[ Voor 37% gewijzigd door Zsub op 29-10-2007 12:23 ]
Verwijderd
Jij hebt betere ervaringen met de kaart ?Zsub schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:53:
Dat kan ook aan deze 8600GT liggen. Probeer 't nog eens als je m terug hebt gebracht, zou ik zeggen ;-)
Ik ben van mening dat die kaart van de TS niet goed is, ik kan me haas niet voorstellen dat een 7600GT beter zou zijn dan een 8600GT
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 12:08 ]
De 8600gt stelt niet zoveel voor, vergis je niet.
Nee, maar technisch gezien is hij superieur, of zou dat moeten zijn. Hell, ik draai UT2004 op 1280x1024 met alles op highest op een 6600GT. Dan ga je mij niet vertellen dat een 8600GT dat niet aan zou kunnen.
Pagina: 1