Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ALG]Wat maakt een applicatie snel?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 782 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

The End schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:13:
Het leek hier net alsof de profiler gepositioneerd werd als een ontwerp tool die je pas achteraf toepast.
Ik denk dat je dan de imho heel erg duidelijke eerste post van EfBe niet goed hebt gelezen, maar soit, kennelijk zijn we het gewoon eens :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
EfBe schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:41:
[...]

nprof :) http://sourceforge.net/projects/nprof/

geen idee of het nog wordt onderhouden, het is wel een aardige profiler. Ikzelf gebruik altijd Ants van Red Gate, omdat de jetbrains profiler soms wat bugt.

De profiler van MS zelf in vs.net 2005 is overigens ook niet slecht, althans voor het opsporen van memory allocations op bepaalde plekken en hoeveel daarvan nog steeds alive is bv.
Thanks dat ga ik voor de lol is door mijn programmatjes gooien kijken wat ie tegen komt (hoewel ik bij mijn hobby programmatjes nou niet iets heb van "omg zo traag!" :P )

Edit: dat programmatje is hardstikke dood, maar ik ben via de comments uiteindelijk terecht gekomen op ProfileSharp, ook gratis en werkt prima :)

[ Voor 9% gewijzigd door roy-t op 30-10-2007 17:44 ]

~ Mijn prog blog!

Pagina: 1 2 Laatste