Heb sinds gister een Theatron Agrippa in een pc hangen, dit heb ik aangesloten op een z-5500 via een optische kabel. De handleiding heb ik keurig gevolgd maarre ik krijg op een of andere telkens een soort stotter en niet veel later loopt de pc vast.
Had ook al geprobeerd met nieuwere drivers of door middel van de oude onboard drivers te verwijderen maar het probleem is er nog steeds.
In Begin was het zelfs zo dat ik alleen met het programmetje geluid kon voortbrengen, wat later kon dit ook met windows mediaplayer.
Ook rechts onderin bij volume was het ook veel dat ie automatisch weer een andere mixeraperaat selecteerde weet niet of dat normaal is.
Pentium 4 3.4
Msi ms-7046
2 Gb werkgeheugen
7600GS 512Mb
Windows xp 32bit
Had ook al geprobeerd met nieuwere drivers of door middel van de oude onboard drivers te verwijderen maar het probleem is er nog steeds.
In Begin was het zelfs zo dat ik alleen met het programmetje geluid kon voortbrengen, wat later kon dit ook met windows mediaplayer.
Ook rechts onderin bij volume was het ook veel dat ie automatisch weer een andere mixeraperaat selecteerde weet niet of dat normaal is.
Pentium 4 3.4
Msi ms-7046
2 Gb werkgeheugen
7600GS 512Mb
Windows xp 32bit