Vista installatie + geen beeld bij laden windows

Pagina: 1
Acties:

• sentinall
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-08-2023
Hallo,

Ik heb zojuist een versie Vista installatie gedaan. Nu is het volgende aan de hand.

Zodra vista wordt geladen, dus nadat het groene windows "laad" balkje in beeld is geweest springt het beeldscherm uit.
Reboot in veilige modus werkt prima.
Als ik vervolgens het gefoorce 6600GT stuurprogramma deinstalleer, kan ik de pc normaal opstarten en zit ik gewoon in vista.

Maar zodra ik een nieuwe nvidea stuurprogramma installeer en opnieuw opstart, weer precies hetzelfde......

Het 5 verschillende stuurprogramma's geprobeerd inclusief de beta's.... ik begrijp er niks van.

Iemand enig idee?

PC eigenschappen:
Abit ab9pro moederboard
Gefoorce XFX 6600 GT 2xdvi
Processer E6600
2x 1024 twinx ddr geheugen

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:23
Al de bijgeleverde windows stuurprogrammas geprobeerd ? Dus driver eraf en dan automatisch laten installeren

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Waarom gebruikt ge neit gewoon de WDM drivers van Vista? Gaat het daar niet mee? Die werken toch goed op z'n oude kaart?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:10
Heb je al Omega Drivers geprobeerd?

• sentinall
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-08-2023
Hey mensen,

Ik heb het gefixed.

Dit was het probleem.

Bijhalve mijn monitor is standaard ook mijn Sumsung plasma tv via DVI aangesloten.
Aangezien dit een verse installatie was had ik hier nog niks voor geconfigureerd, dus had ik deze aansluiting gewoon laten zitten.

Op de een of andere manier kan Vista hier niet mee overweg, nadat ik de plasma tv had losgekoppeld waren de problemen opgelost.
Inmiddels heb ik de plasma tv ingesteld en alles werkt perfect!

Dus voor de mensen met hetzelfde probleem, even je tweede beeldscherm . device loskoppelen en alles eerst goed instellen.

Toch bedankt voor alle reacties

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:23
Vista kan er wel mee overweg maar zag je tv als primaire scherm en je monitor als 2e scherm en deze staat standaard uit
Pagina: 1