KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
bij je mac knippert er toch ook een lampje, als het lampje uit gaat van je hdd dan staat hij gewoon uit, staat geschakeld aan je stroom en niet aan de disk.
Aan z'n signature te zien heeft hij een iMac van de nieuwste generatie, die heeft niet meer zo'n sluimerlampje.
Zo gezegd, zo gedaan.
Het gaat niet om het lampje van mijn iMac, maar om het lampje van mijn externe schijf.willy83 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:07:
bij je mac knippert er toch ook een lampje, als het lampje uit gaat van je hdd dan staat hij gewoon uit, staat geschakeld aan je stroom en niet aan de disk.
Als ik de iMac echt uitzet, gaat de externe schijf ook echt uit, waarom gaat dat dan niet in sluimerstand?
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
ik heb mijn mybook via firewire aangesloten en die gaat na een tijd wel vanzelf uit. ik heb de WD button software niet geinstalleerd trouwens.. nergens voor nodig.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Nee, hád ik ook niet, maar wel gedaan gisteren. Weet niet of het verschil maakt. Kun je die button niet gewoon lang indrukken, dat íe uit gaat? Zoiets staat me bij...dadj schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:22:
ik heb mijn mybook via firewire aangesloten en die gaat na een tijd wel vanzelf uit. ik heb de WD button software niet geinstalleerd trouwens.. nergens voor nodig.
Ja, gewoon de knop ingedrukt houden. Op een gegeven moment gaat de ring 'ronddraaien' en dan gaat ie uit. Aanzetten doe je weer door op de knop te drukken.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
geen idee, dacht t niet.. dat is voor de mac zelfTHE_BASE schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:24:
[...]
Nee, hád ik ook niet, maar wel gedaan gisteren. Weet niet of het verschil maakt. Kun je die button niet gewoon lang indrukken, dat íe uit gaat? Zoiets staat me bij...
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Ook niet alle Wd Mybooks hebben een knop! Let daar dus even op voordat je de " ring " er uit druk.
Jouw naam in onder mijn Post
Pagina: 1