Toon posts:

Welke laptop moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal, door de bomen zie ik het bos niet meer zitten.
Ik wil een laptop kopen om foto- en videobewerking te doen. Ik weet dat je op de kloksnelheid moet letten, het interne geheugen, de processor, de videokaart.............en dan nog maar eens te zwijgen over het merk!!!!
Ik had me alleen maar al een beetje geconcentreerd op Acer en mij vielen 3 types op:
- 6592g-702g25mn;
- 7720g-602g32mn;
- 9302awsmi-2g12.

Tot nu toe heb ik alleen maar altijd kaartspellen gedaan en denk ook niet dat ik in de toekomst 3d spllen zal gaan doen.

Wie kan mij helpen?????

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Welkom op Gathering of Tweakers :)

Helaas moet ik je teleurstellen: CSL Beleid

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-01 12:47
Bekijk de policy; dit soort topics mogen hier niet meer, je wordt geacht het zelf uit te kunnen zoeken..

Verder betwijfel ik of iemand de moeite neemt die 3 laptops zelf te gaan opzoeken en te gaan vergelijken..

Als ik jou was zou ik gewoon de beste processor en het meest geheugen uitzoeken, de videokaart zo goedkoop mogelijk..

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
hoe mobiel wil je zijn? (gewicht, stevigheid... niet echt een sterk punt bij acer..)
wil je een 17inch scherm? ( handig bij photoshoppen, wel lomper om mee te nemen)

videokaart hoef je niet al te zwaar te kiezen denk ik als je niet wilt gamen, dit is vaak een grote kostenpost.. tegenwoordig moet een beetje laptop toch wel voorzien zijn van
een core2duo cpu (>2ghz) en 2gb geheugen

ik zou zeggen, kijk niet naar Acer, eerder naar Dell, Lenovo oid... (of een MacBook Pro ;) )
neem een hoge resolutie scherm (minstens 1440x900)
en lees de vele ervaringen hier!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Dit topic is niet conform CSL Beleid en gaat derhalve op slot :). Lees in ieder geval even CSL FAQ - Ik wil een nieuwe laptop kopen, welke?, daar staat nuttige informatie in.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.