Ik zit even met een klein probleempje, althans ik hoop dat het een klein probleem is... Mijn ouders hadden de laatste tijd wat problemen met hun laptop, deze gaf steeds blauwe schermen terwijl ze aan het werken waren in Windows.
Uiteindelijk besloot ik om dan Windows maar eens opnieuw te installeren. De windows installatie loopt alleen steeds uit op een BSOD met daarop de volgende foutmelding:
*** STOP: 0x0000008E (0xC0000005, 0x8054B52D, 0xF70BF96C, 0x00000000)
Bezig met starten van de fysieke geheugendump
De fysieke geheugendump is voltooid.
Neem contact op met de systeembeheerder, blabla.
Ik heb al een MemTest gedaan, en die heeft geen problemen gevonden.
Ook heb ik geprobeerd om dan ipv Windows maar Linux te installeren. Daarbij ging de installatie wel goed, maar als ik dan binnen Linux iets heel normaals deed, bijvoorbeeld een internetpagina laden in de webbrowser bevroor het hele systeem gewoon doodleuk en kon ik niks meer doen. Dat was zowel onder Ubuntu als onder Mandriva One zo.
Het liefst wil ik gewoon Windows weer aan de praat krijgen, dus ik hoop dat iemand me op weg kan helpen.
De laptop is trouwens een Packerd Bell MZ35-200
Alvast bedankt!
Uiteindelijk besloot ik om dan Windows maar eens opnieuw te installeren. De windows installatie loopt alleen steeds uit op een BSOD met daarop de volgende foutmelding:
*** STOP: 0x0000008E (0xC0000005, 0x8054B52D, 0xF70BF96C, 0x00000000)
Bezig met starten van de fysieke geheugendump
De fysieke geheugendump is voltooid.
Neem contact op met de systeembeheerder, blabla.
Ik heb al een MemTest gedaan, en die heeft geen problemen gevonden.
Ook heb ik geprobeerd om dan ipv Windows maar Linux te installeren. Daarbij ging de installatie wel goed, maar als ik dan binnen Linux iets heel normaals deed, bijvoorbeeld een internetpagina laden in de webbrowser bevroor het hele systeem gewoon doodleuk en kon ik niks meer doen. Dat was zowel onder Ubuntu als onder Mandriva One zo.
Het liefst wil ik gewoon Windows weer aan de praat krijgen, dus ik hoop dat iemand me op weg kan helpen.
De laptop is trouwens een Packerd Bell MZ35-200
Alvast bedankt!