Toon posts:

Knipperlichten Colin McRea 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

als fervent Colin McRea 2 fan merk ik ook dat soms mijn knipperlichten aan gaan staan (mijn Ford Focus zag er toen dan ook zelfs voor een Ford vreselijk uit >:)) en ik vraag mij af of ik dit zelf ook kan doen. Iemand een suggestie?

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
dat zou ik ook wel willen weten

ik vraag mij namelijk ook steeds af waarom ze gaan knipperen

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
is dat niet als je ergens tegenaan gebotst bent en dat daarom de electronica kapot is en de lampen daarom rare dingen gaan doen :?

Verwijderd

ff off-topic vraagje maar is colin rally 2 leuker dan rally championship 2000???

Verwijderd

een betere off-topic vraagje: is die beter dan rally 2001???

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Nee ik vind zelf rally 2001 veel beter want CM2 is niet echt wat je zegt goed.
ik vond hem tegen vallen.
Anders moetje maar ff een van de laatste PCzone lezen daar woord hij ook veel beter geschat dan CMR2 :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Die knipperlichten gaan aan als je je auto flink in de kreukels heb zitten. Die kan je dus zelf niet aanzetten, wat al eerder is verteld...je electronica is dan aan gort. :)

[off-topic]
CM2 vind ik beter als rally 2001 maar minder als championship 2000
[off-topic]

Verwijderd

Rally Championship 2000 roelss grote tijd!!
alleen moeten ze in 2001 wel iets aan het geluid doen .. maar de gameplay kan niemand aan tippen!

Verwijderd

In ander bladen heb ik weer gelezen dat juist CM 2 beter is.

Ik heb zelf CM 2 en ik vind hem beter dan de demo van pro rally 2001.

Vooral als ej een snelle bak hebt zijn de graphics fenomenaal.

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik kan het niet zelf doen... jammer :'(! In NFS Porsche kon je ook zo leuk met die knipperlichten spelen... was ook meteen het leukste van het spel!

Verwijderd

Colin McRea :?
Pagina: 1