Toon posts:

[Macbook] Toetsenbord werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag een nieuwe geheugen module geinstalleerd in mn Macbook met Tiger. Daarna heb ik opgestart en Leopard geinstalleerd.

Leopard werkt, alleen het toetsenbord van mn Macbook niet meer. Verder werkt het stuurvlak wel.

Ik weet nu niet of het ligt aan het installeren van het geheugen of het installeren van Leopard. Feit blijft dat het een probleem is. Wie kan me helpen!

Update: ik herinner me opeens dat ik voordat Leopard geinstalleerd mocht worden ik mn password moest invoeren. Dat ie het niet meer doet ligt dus aan Leopard!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 16:17 ]

• Zephaniah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-02 21:10
Nou heb ik nog geen Mac...maar na het plaatsen heb je Leopard geinstalleerd en werkte het tijdens de installatie nog wel? Of niet getest?
Als het na het plaatsen van het geheugen is gebeurd dan is de kans groot dat je iets per ongeluk los hebt gemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
Je was net voor mn berichtwijziging met plaatsen, maar het ligt dus echt aan Leopard; niet aan het geheugen plaatsen.

• Zephaniah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-02 21:10
Ok, dan denk ik dat je even moet wachten op een Leopard gebruiker of een Mac gebruiker met ervaring. Aangezien het een Leopard issue is zou je je vraag hier ook kunnen droppen:
[Leopard] Ervaringen en Discussie

Maar ik zie dat je dat al hebt gedaan....;)

[ Voor 8% gewijzigd door Zephaniah op 28-10-2007 16:28 ]