Heb pc in elkaar gezet met gigabyte moederbord P35-DS3R version 1.0
Intel duo core 6850
4 ghz ocz2p800r22gk geheugen
toughpower 700 w atx 12v 2.2 & eps 12v voeding
pc gebouwd en alles aangesloten maar hij wil maar niet booten. usb poorten krijgen wel stroom.
heb andere voeding geprobeerd maar weigert te booten
moederbord heeft atx 2.0 en beide voedingen zijn atx 12v 2.2 is dit het probleem ? heb iets gelezen dat moederbord -5v ondersteunt en de voeding niet. zit op op poort 20 dan ook geen pin op 24 pins aansluiting.
Of is het probleem het geheugen.
Doordat hij niet wil booten kan ik ook niet in de bios kijken of daar iets veranderd moet worden, heb wel iets gelzen over version1.0 niet in usa te koop omdat niet deugt heb ik inderdaad pech ?
Moederbord word echter wel goed beoordeeld
weet nu niet hoe ik verder moet gaan waar zit het probleem ? Komt iemand dit bekend voor of kan iemand me helpen of tips geven
bij voorbaat dank
een bijna wanhopige amateur pc-bouwer
Intel duo core 6850
4 ghz ocz2p800r22gk geheugen
toughpower 700 w atx 12v 2.2 & eps 12v voeding
pc gebouwd en alles aangesloten maar hij wil maar niet booten. usb poorten krijgen wel stroom.
heb andere voeding geprobeerd maar weigert te booten
moederbord heeft atx 2.0 en beide voedingen zijn atx 12v 2.2 is dit het probleem ? heb iets gelezen dat moederbord -5v ondersteunt en de voeding niet. zit op op poort 20 dan ook geen pin op 24 pins aansluiting.
Of is het probleem het geheugen.
Doordat hij niet wil booten kan ik ook niet in de bios kijken of daar iets veranderd moet worden, heb wel iets gelzen over version1.0 niet in usa te koop omdat niet deugt heb ik inderdaad pech ?
Moederbord word echter wel goed beoordeeld
weet nu niet hoe ik verder moet gaan waar zit het probleem ? Komt iemand dit bekend voor of kan iemand me helpen of tips geven
bij voorbaat dank
een bijna wanhopige amateur pc-bouwer