Toon posts:

Mobo: voltage probleem Asus M2n plus sli vista edition

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

Ik heb een probleem met mijn Asus m2n plus sli vista edition, Ik wilde overklokken naar 3 ghz maar op 1,35 volt wilde hij niet bootten maar ik kan geen hogere voltage instellen.
Ik heb al een bios update gedaan maar dat hielp ook niet weet iemand hoe ik dit hoger kan krijgen of zal dit echt het maximum zijn?
Dit lijkt me wel erg laag dus heb het toch maar even gepost.

Alvast bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand toevallig een idee omdat ik het de laatste tijd rustig heb kan ik heb een goede boost meegeven

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:10

M2M

medicijnman

hmmm... over welke processor hebben we het?

én: ik kan eigenlijk dan verder weinig vinden over overklokken in het boekje van dit moederbord, en het is dus ook waarschijnlijk dat je ergens tegen een plafond aan bent gestoten. waar stel je dan het voltage van je processor in? ik zie hier in het boekje dat je alleen maar het ddr2 voltage in kunt stellen...

-_-

Verwijderd

Topicstarter
Bios > Advanced > Jumper free configration

cpu voltage..

Maar ik vind het gek dat als hij op auto staat makkelijk op 1.38 loopt maar instellen kan maar tot 1.35

ik gebruik hem in combinatie met de Amd x2 4800+ 65w versie voor het am2 platform

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:10

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:14:
Bios > Advanced > Jumper free configration

cpu voltage..

Maar ik vind het gek dat als hij op auto staat makkelijk op 1.38 loopt maar instellen kan maar tot 1.35

ik gebruik hem in combinatie met de Amd x2 4800+ 65w versie voor het am2 platform
wat ik vreemd vind is dat jij op jouw moederbord de cpu-voltage in kunt stellen. Ik heb zelf een andere plank, maar volgens het boekje (zie screenshotje onderaan) zou je alleen het ddr2 voltage in kunnen stellen.

of zit ik nu met me neus in de bonen... (support.asus.com, moederbord kiezen, socket AM2 kiezen, M2N plus sli vista edition kiezen)

anyway, hieronder de screenshot, en ik ben bang dat ik je nu ook niet meer kan helpen. ik neem verder aan dat je aan de laatste bios zit?

Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/7950/voortweekersnet2yk6.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door M2M op 31-10-2007 09:06 ]

-_-

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik zit in het laatste bios...

Het is gek want ook toen ik niet geflasht had kon het al niet hoger...

En in dat rijtje staat er bij mij geen NOS options maar wel cpu voltage :s

maar toch bedankt voor de moeite

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog eens na zitten denken en toen dacht ik zou het misschein komen omdat ik de 65 watt versie heb dat hij daarom niet hoger kan of zpi dat niet kunnen ?

zelf dacht ik het lijkt me niet maar je weet het nooit he

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ?
Pagina: 1