Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

salarisindicatie tijdelijk ICT project

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen augustus ben ik afgestudeerd aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen met als HBO opleiding Communicatie Systemen (tegenwoordig bekent als Digitale Communicatie) en nu is mijn plan om hier nog een universitaire master aan vast te plakken. Doordat ik in augustus ben geopereerd aan mijn knie wilde ik eerst even aankijken hoe de revalidatie gaat voordat ik weer ga studeren. Het herstel verloopt zeer voorspoedig waardoor ik de tijd tot de master wil overbruggen door te gaan werken.

Nu wil het toeval dat ik tijdens mijn zoektocht naar werk gebeld werd door het bedrijf waar ik ben afgestudeerd. Zij zoeken iemand die voor een paar maanden bij hun in dienst komt. Zij laten een website maken door een bedrijf en dat moet worden gecoördineerd. Nu heb ik een afspraak voor komende donderdag voor een soort van sollicitatiegesprek maar ik weet niet goed wat te verwachten. Wat is zo'n beetje het salaris dat ik kan vragen? Nu lieten ze al een beetje doorschemeren dat er waarschijnlijk een leaseauto krijg omdat de afstand tussen woon/werk groot is. Zo'n anderhalf uur met auto en ruim 2 uur met openbaar vervoer.

Mijn vraag is wat is een redelijk salaris om te vragen. Hiermee rekening gehouden dat ik 2 keer per week fysiotherapie heb en daardoor geen volle 40 uur kan werken. Als ik het topic Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 5) doorkijk vind ik niet echt een duidelijk antwoord op mijn vraag.