Asus F3jp geluid probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-07 16:18
Ik heb sinds enkele dagen een vreemd probleem met mijn laptop (Asus F3jp). Het probleem is dat ik niet meer met de toetsen Fn+F11/F12 de geluid volume kan bijstellen. Eerst kon ik het probleem nog wel verhelpen door te rebooten maar sinds vandaag werkt dat helemaal niet meer.

Ik draai overigens Vista en wanneer je de volume normaliter met F11/F12 bijsteld krijg je die mooie witte/licht blauwe grafiek die je laat zien tot hoever je de volume hebt bijgesteld, echter krijg ik nu deze niet meer in beeld. Wel krijg ik daarvoor in de plaats mijn oude volume regeling die ik in Win mce had. Deze was rechtsboven op het scherm geplaats, maar deze reageerd helemaal niet.
Het vreemde is dat ik wel gewoon mijn volume kan regelen door het schijfbalkje van het geluidicontje aan te passen.

Is dit een bekend probleem? want ik kan geen aanwijzingen vinden via google die mij tot een oplossing kunnen helpen. Zelf verdenk ik dat Vista problemen heeft met mijn Windows.old map want Vista moet toch ergens die oude volume regeling vandaan halen? Maar die map wil ik weer behouden voor het geval als ik weer terug wil naar MCE.

Graag jullie adviezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-07 20:06
eventjes op je cd zoeken of op de website van asus naar een installer van de ATK . Deze zorgt voor de toetsenbediening :)

[ Voor 9% gewijzigd door hellboy123 op 28-10-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-07 16:18
Het werkt weer, om even de topic maar kort te houden.
Ik had voorheen al de ATK drivers geinstalleerd vanaf de bijgeleverde cd, maar blijkbaar werken ze niet goed. Na het zien Hellboy123 reactie maar even de driver gedownload en nu doet ie het weer.
Dat ik daaraan niet heb gedacht }:O

Maarre.. Hellboy123. _/-\o_