Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

De tip van de dag

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Lieve adjes :P

Alle topicwarnings zie ik ónderaan de pagina staan. Er zijn de laatste tijd relatief veel modbreaks, dus ik denk dat het handig zou zijn om de topicwarning van een topic bóvenaan te gooien. Dat is het eerste wat mensen zien, en de kans is dus groter dat ze het wel lezen. Hebben jullie minder werk :)

Poll: Kijk je naar de topicwarning voordat je post?
Ja, altijd.
Ja, vaak.
Ja, soms.
Nee, nooit.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=240681&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Tot zover!

[ Voor 44% gewijzigd door Jejking op 28-10-2007 19:00 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:06
Topicwarning is bedoeld voor wanneer je gaat posten en aangezien quick reply onderaan staat, is het het meest logisch om de topicwarning onderaan te zetten zodat die gelijk zichtbaar is als je een reply aan het typen bent.

The devil is in the details.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Maar nu staat het boven de quickreply, dus op het moment dat ze willen reageren dan moet dat toch genoeg opvallen?

Ik denk voor degenen die halstarrig toch niet lezen, dat effect net zo zal zijn wanneer het bovenaan staat. :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Gewoon bovenaan zetten... en boven de quickreply, onder de quickreply en boven en onder de normale reply :+ Popupvenstertje erbij nadat je op verzenden hebt geklikt zodat je eerst nog een keer moet bevestigen :+

Mja, je kan wel bezig blijven. Liefst denken tweakertjes zelf na zonder dat die meldingen nodig zijn.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hij staat standaard boven de quickreply, en als je op de reply knop klikt komt hij daar ook boven de replytekstbox te staan, dat lijken mij de enige twee plekken vanwaar je kunt replyen, en dus meer dan genoeg :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

[X] Geen tips meer weergeven bij het openen van LA :P

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Ga nu eens uit van de psychologie van de mens. Als iemand een reply in wilt rammen, en hij weet dat de Quick Reply beneden staat, dan zal hij niet verder naar beneden scrollen dan nodig.

Hij tikt z'n boodschap in, klaar, ram, ingevoerd. Pagina sluiten.

De beste mogelijkheden zouden imho zijn:
- Bovenaan de pagina
- Boven de quick reply

Twee keer zóu kunnen, maar misschien is het wat overbodig. Just my paar centjes :)
eamelink schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:27:
[X] Geen tips meer weergeven bij het openen van LA :P
En dat mag betekenen? :P

[ Voor 18% gewijzigd door Jejking op 28-10-2007 15:48 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:00

SmartDoDo

Woeptiedoe

Jejking, volgens mij staat de Waarschuwing toch echt bóven de quickreply. Het lijkt me dan ook vrij lastig de quickreply wel te zien maar de waarschuwing niet :)

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
SmartDoDo schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:51:
Jejking, volgens mij staat de Waarschuwing toch echt bóven de quickreply. Het lijkt me dan ook vrij lastig de quickreply wel te zien maar de waarschuwing niet :)
Okee, dan had ik die eventjes gemist :)

Toch blijf ik bij m'n punt, bovenin het topic kijkt iedereen als eerste. Ik wil graag een poll openen om dat te kunnen bewijzen modjes. Dan kunnen we daarna verder kijken wat te doen, right?

Poll: Kijk je naar de topicwarning voordat je post?
Ja, altijd.
Ja, vaak.
Ja, soms.
Nee, nooit.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=240681&layout=2&sort=prc

Edit: at hieronder: ja, daarom poll veranderd :)

[ Voor 72% gewijzigd door Jejking op 28-10-2007 17:48 ]

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Jejking schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:42:
[...]

Okee, dan had ik die eventjes gemist :)

Toch blijf ik bij m'n punt, bovenin het topic kijkt iedereen als eerste. Ik wil graag een poll openen om dat te kunnen bewijzen modjes. Dan kunnen we daarna verder kijken wat te doen, right?

Poll: Waar kijk jij als eerste als je een topic opent?
De Startpost
De reacties onder de Startpost
Ga naar beneden om per QuickReply te posten
Ga naar beneden en druk op Post Reply
[afbeelding]
Jouw poll bewijst helemaal niets over wat de effectiefste plaats is om een topicwarning neer te zetten, het bewijst alleen maar waar iemand als eerste kijkt. Die twee staan niet per se in relatie tot elkaar (dat kun je niet met deze poll bewijzen).

En het is nogal een open deur deze poll; je browser opent de pagina nu eenmaal niet meteen automatisch naar de quickreply 8)7

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

offtopic:
De mensen die niet 'Ja, altijd' voten, krijgen via een scriptje automagisch een permban. :+

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Alain
  • Niet online
Waar kijk jij als eerste als je een topic opent?
Als ik een topic open is er geen quickreply te zien :?

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

moet je aanzetten in je voorkeuren ;)

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:55
_the_crow_ schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:51:
offtopic:
De mensen die niet 'Ja, altijd' voten, krijgen via een scriptje automagisch een permban. :+
En als het nou echt eens zo is? :/

• Alain
  • Niet online
Boudewijn schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:54:
moet je aanzetten in je voorkeuren ;)
Dat je een antwoord kunt geven op je eigen vraag / vraagstelling?

Als ik dat al zou willen doen zou ik het in de TS meenemen. ;)

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zo, nu hoef ik niet eerst op [Post Reply] te klikken maar kan ik gelijk laten zien wat de bedoeling is, en niet dat je op je eigen vraag/vraagstelling een antwoord kunt geven ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.alt-92.net/zooi/qr.png

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Naja, lijkt me allemaal wel vrij duidelijk, die dingen staan op de meest perfecte plaats, verder vind ik de polls nogal loos, dussuh, denied dat we het aanpassen, tikje van Lieve Adjes -> React Bugs en Featurerequests + gratis slotje

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een test topicwaarschuwing