Ik probeerde vanmiddag mijn computer op te starten nadat ik hem gister zoals altijd normaal had uitgeschakeld. Ik kwam op het inlogmenu van Windows XP en typte mijn wachtwoord in. Het beeld bleef hangen en opeens viel mijn PC uit. Dit heb ik de laatste week ook al zo'n 2x in Windows zelf gehad.
Nu probeerde ik hem opnieuw op te starten maar na het laadscherm van XP, met het ladende balkje, krijg ik "No Signal" op mijn scherm te zien en startte de PC opnieuw op. Meerdere malen geprobeerd en toen naar Veilige modus gegaan. Deze startte zonder problemen op en ik kon ook gewoon inloggen. Weer normaal opstarten geprobeerd en weer "No Signal" na het laadschermpje van XP.
Weet iemand wat hier aan de hand is of kan zijn?
Alvast bedankt.
Nu probeerde ik hem opnieuw op te starten maar na het laadscherm van XP, met het ladende balkje, krijg ik "No Signal" op mijn scherm te zien en startte de PC opnieuw op. Meerdere malen geprobeerd en toen naar Veilige modus gegaan. Deze startte zonder problemen op en ik kon ook gewoon inloggen. Weer normaal opstarten geprobeerd en weer "No Signal" na het laadschermpje van XP.
Weet iemand wat hier aan de hand is of kan zijn?
Alvast bedankt.