Als besturingssysteem gebruik ik Archlinux. Wat me irriteert is dat het bekijken van flash objecten vaak goed gaat, maar ook heel vaak niet goed gaat. Wat er niet goed gaat, is dat in mijn geval firefox gelocked wordt, ik firefox mag killen en vervolgens kan ik weer vrolijk verder browsen indien ik firefox weer opnieuw opstart.
Dit is hinderlijk. Een oplossing die ik zelf heb gevonden is een flash filmpje in een scherm open laten staan en vervolgens in een ander tab-blad op flash-sites browsen. Dit is alleen niet handig. Je vergeet het nog wel eens, en als iemand een linkje stuurt gaat het nogal eens mis.
Mijn vraag is dus, hoe gaat de tweaker om met de "instabiele flash-plugin"? Of heeft er voor de rest niemand last van
Flash-versie: 9.0.48.0
Dit is hinderlijk. Een oplossing die ik zelf heb gevonden is een flash filmpje in een scherm open laten staan en vervolgens in een ander tab-blad op flash-sites browsen. Dit is alleen niet handig. Je vergeet het nog wel eens, en als iemand een linkje stuurt gaat het nogal eens mis.
Mijn vraag is dus, hoe gaat de tweaker om met de "instabiele flash-plugin"? Of heeft er voor de rest niemand last van
Flash-versie: 9.0.48.0
[ Voor 5% gewijzigd door YscO op 28-10-2007 14:32 ]