[Flash] Hoe gaan jullie ermee om?

Pagina: 1
Acties:

• YscO
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01 10:12
Als besturingssysteem gebruik ik Archlinux. Wat me irriteert is dat het bekijken van flash objecten vaak goed gaat, maar ook heel vaak niet goed gaat. Wat er niet goed gaat, is dat in mijn geval firefox gelocked wordt, ik firefox mag killen en vervolgens kan ik weer vrolijk verder browsen indien ik firefox weer opnieuw opstart.

Dit is hinderlijk. Een oplossing die ik zelf heb gevonden is een flash filmpje in een scherm open laten staan en vervolgens in een ander tab-blad op flash-sites browsen. Dit is alleen niet handig. Je vergeet het nog wel eens, en als iemand een linkje stuurt gaat het nogal eens mis.

Mijn vraag is dus, hoe gaat de tweaker om met de "instabiele flash-plugin"? Of heeft er voor de rest niemand last van :P

Flash-versie: 9.0.48.0

[ Voor 5% gewijzigd door YscO op 28-10-2007 14:32 ]

• Crakie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-01 21:39

Crakie

I want my board back, Lance

Ik gebruik de Noscript-plugin om de vastlopers in ieder geval te beperken tot de keren dat je ook echt Flash wilt zien. Verder maar hopen dat de developers er werk van maken.

Deze signature is strikt genomen langer dan noodzakelijk.

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Met ubuntu had ik de flash versie die voor ubuntu was... (Weet niet meer precies hoe het zat, maar er staat ergens uitleg op de nederlandse ubuntu site). Daarmee had ik geen problemen, youtube en Get the glass deden het gewoon...

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 01:49

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ik gebruik de clicktoplay-firefox-extension: op die manier kan ik als ik echt een flashje wil zien erop klikken en 'm zien, terwijl webpage-vertragende en irritante flash-ads inactief blijven. Ik heb verder eik nooit last van vastlopers door Flash, maar het kan je iig helpen het leed te verzachten.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:54
Ik heb ook de click-to-play flash, inderdaad erg aan te bevelen. Aangezien ik soms wel eens een youtube of een andere filmpje wil kijken, (schijnt de de facto manier te zien tegenwoordig om filmpjes en andere grappen door te sturen door collega's) gebruik ik flash toch wel redelijk.
Ik merk vaak dat het de heleboel vast zet op het moment dat ik de tab waarin de flash zit dicht gooi... Alles en iedereen is blij, maar als ik afsluit wordt flash boos.

Geen idee of dat met een andere flash versie op te lossen is (heb ook versie 9.0.48, maar een gentoo linux)

Only when it is dark enough, can you see the stars

Verwijderd

Waar ik zo schijtziek van word, zijn die Flash-reclames op T.net. Je kan natuurlijk kiezen om helemaal geen Flash te installeren. Dan krijg je gewoon statische plaatjes te zien. Maar je wilt wel videosites kunnen zien, dus dan gebruik je FlashBlock om alles behalve videosites te blokkeren. Alleen krijg je dan dus ook die mooie play-button op je T.net-reclame, waarvoor je geband kan worden.

Als er nou een mogelijkheid was om voor bepaalde sites Firefox te laten zeggen dattie geen Flash ondersteunt, dan zou je de perfecte Flash-blocker hebben.

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06-2025
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 04:37:
Als er nou een mogelijkheid was om voor bepaalde sites Firefox te laten zeggen dattie geen Flash ondersteunt, dan zou je de perfecte Flash-blocker hebben.
Adblock kan wel sites whitelisten :)

iRacing Profiel

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 04:37:
Dan krijg je gewoon statische plaatjes te zien. Maar je wilt wel videosites kunnen zien, dus dan gebruik je FlashBlock om alles behalve videosites te blokkeren. Alleen krijg je dan dus ook die mooie play-button op je T.net-reclame, waarvoor je geband kan worden.