Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Beeldscherm tijdelijk uit, GPRS blijft aan

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Touch_HARM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Hallo,

Dit is mijn eerste bericht wat ik hier plaats dus zeg maar als iets niet goed is.
Ik had het probleem dat mijn GPRS verbinding aan bleef staan, dit was verholpen met dankt aan een progamma wat ik hier van de site heb geplukt. _/-\o_ De verbinding wordt verbroken na 1 min. werkt geweldig, alleen werk het niet als ik het beeldscherm tijdelijk uit zet. Pas als ik deze weer aanzet stopt de verbinding na en paar seconden.
Is dit hier al eerder besproken??? zo ja , waar???

Harm

HTC DESIRE > IT'S AN AMAZING MACHINE !

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Euh..misschien een idee om te zeggen om welk apparaat het gaat? Of is dit per ongeluk een new topic ipv een reactie in een bestaand topic?

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Handig dat je niet neerzet welke telefoon je hebt. Ik gok de HTC Touch gezien je naam. Je topicstart is een beetje onduidelijk. Anyway, wist je al dat je (tijdens het hebben van een GPRS verbinding) deze kan verbreken door op het G-tje bovenin te drukken en dan disconnect of via de Comm Manager en dan Data Connection uit zetten?

Kijk ook is hier: HTC Touch - Deel 03

[ Voor 11% gewijzigd door Muthas op 28-10-2007 14:10 ]

Verwijderd

Of drie seconden het rode telefoon knopje ingedrukt houden

• Touch_HARM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
HAHA geweldig zulke snelle reactie's!!
Het gaat idd om een HTC Touch, het probleem is dat ik graag wil dat mijn e-mail accounts om het half uur wil synchroniseren. als dit gebeurd wanneer het beeldscherm tijdelijk is uitgeschakeld wordt de verbinding niet automatisch na 1 min. verbroken. Dit werk wel als het beeldscherm aanstaat...(Kaiser Tweek(?) heet het programma wat ik van deze site heb gehaald.)

HTC DESIRE > IT'S AN AMAZING MACHINE !

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Touch_HARM schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 14:19:
HAHA geweldig zulke snelle reactie's!!
Het gaat idd om een HTC Touch, het probleem is dat ik graag wil dat mijn e-mail accounts om het half uur wil synchroniseren. als dit gebeurd wanneer het beeldscherm tijdelijk is uitgeschakeld wordt de verbinding niet automatisch na 1 min. verbroken. Dit werk wel als het beeldscherm aanstaat...(Kaiser Tweek(?) heet het programma wat ik van deze site heb gehaald.)
En daarom mag je dat ook gewoon in dat topic vragen:

HTC Touch - Deel 03

Een nieuw topic openen is niet nodig. Het kan met gemak in het algemene topic besproken worden en mogelijk staat daar het antwoord al.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.