Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[HTML] Frame sluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-11 12:31
Ik heb al een hoop geprobeerd en op google gezocht, maar helaas kom ik der niet uit.
Ik wil graag 1 van de 2 frames laten sluiten. Zie hieronder het voorbeeld:

http://members.home.nl/rollux/startpagina/

Ik wil dus graag het onderste frame kunnen laten sluiten met een druk op een knop.
Ik weet helaas niet veel van webdesign af, mijn excuses hier voor.

Wat extra informatie:

Werk met: Frontpage
Naam bovenste frame: boven
Naam onderste frame: onder

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Met vriendelijke groet,
Joey

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het ding sluit toch al af als ik nu op dat close linkje klik. Wat wil je dan precies anders? En waarom wil je dit met frames doen?

• Jokuh
Wat ik voor voorlopig heb gedaan... Is dat hij Google.nl opent over het hele venster zonder frames. Maar zodra ik via google verder gesurft ben, open hij dus gewoon google weer.

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
HTML:
1
<a href="#" onclick="parent.document.getElementsByTagName('frameset')[0].rows = '*,0'; return false">sluit</a>

• Jokuh
Dat was m. Harstikke bedankt!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 10:50

_Thanatos_

Ja, en kaal

En volgende keer zonder frames he! ;)

日本!🎌

• Jokuh
Hoe dat dan? Als ik een venster met google, en een venster met persoonlijke links wil?

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 01:05
Divs en google ;)

There is no replacement for displacement!

• Jokuh
Verklaar u nader.

Google heb ik al gebruikt.

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 18:59
Of kijk bij http://www.handleidinghtml.nl/ bvb
(en gebruik Frontpage eigenlijk alleen om de basiscode voor een tabel bvb te schrijven, want verder levert dat programma verre van schone code... Al kan je wel nette code maken met het programma, maar dan moet je alleen in html-weergave werken)

[ Voor 54% gewijzigd door Savantas op 01-11-2007 23:35 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

geen Frontpage
Tegenwoordig valt het reuze mee hoor ;)

Joey, je hebt wel gezocht, maar ik mis even waar je precies op hebt gezocht en waarom die resultaten niet voldeden. Je geeft ook aan dat je eigenlijk geen kennis hebt en dat is iets wat we wel degelijk verwachten. Je hoeft niet alles te weten, maar als je nog op het beginnersniveau zit, dan is het verstandiger om eerst even te verdiepen in de materie.

Tutorials, boeken, vrienden en collega's kunnen je de eerste basiskennis geven. Ben je ergens mee bezig, dan mag je uiteraard een topic openen als je er niet uitkomt.

In dit topic, zie ik geen een regel code van je. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je vraag hier neerplempt en wij het even voor je oplossen.

Dit topic gaat dicht, ik wil je adviseren om voortaan ook even de sub-faq's goed door te lezen ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.