[Vista] Waar Language Pack te vinden?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.893 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DarkJack
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-12-2022
hallo, ik heb hier een DVD van Vista Ultimate (x64) NL versie, graag zou ik daarop ook de engelse language pack embedden zodat ik tijdens de install kan kiezen welke van de 2. Heb al wat rondgezocht op internet en deze forums, ik weet dat ik het beste de windows AIK of vlite gebruik daarvoor, maar voor bijv vlite heb ik de CAB van die language pack nodig. Ik weet echter niet waar die te vinden. Ik kan wel via windows update de language pack downloaden, maar ik vind er geen .exe of .cab van terug.

Weet iemand waar ik online de language pack kan downloaden, of waar de installatiebestanden van de pack zich bevinden op je HD?

• DarkJack
*kick* anyone?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Windows Update.
Daar vind je de updates om je Vista om te zetten in een andere taal.
Let er wel op, dit zit alleen in Vista Ultimate. Andere versies van Vista beschikken niet over de mogelijkheid om via Windows Update een andere taal te installeren.

• DarkJack
zoals ik al zei in men TS: dat heb ik al, ik heb Ultimate en heb de engelse language pack al geinstalleerd. Echter heb ik de pack als standalone nodig om te kunnen integreren in men setup DVD, dus is mijn vraag: waar kan ik de standalone downloaden, of waar is de download van windows update op mijn PC gelokaliseerd.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Is het een optie om ipv de MUI de LIP te installeren?

http://technet2.microsoft...e6a4fd41033.mspx?mfr=true

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• DarkJack
helaas niet, LIP en MUI zijn 2 verschillende dingen. de LIP is maar een "laagje verf" om het zo te zeggen, met een MUI verander je alles (en vlite vraagt ook wel degelijk naar de MUI pack)

• jowan073
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-01 22:06
hoi darkjack,
ik ben bezig met een engelse vista sp1 om te zetten naar nederlandse vista sp1
ben het cab bestand aan het downloaden als het werkt zal ik het hierop melden
gr jowan
Pagina: 1