Toon posts:

[Azureus] Port forwarding werkt niet - deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn topic was gesloten, ik heb het echter nog steeds niet kunnen oplossen. Ik heb het grote poortmappingsverhaal ook helemaal doorgenomen, maar kom er gewoon niet uit. Als iedereen als zelf kon oplossen, zou dit forum niet bestaan, nietwaar?

:(

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! en neem contact op met de moderator die het topic sloot, via DM. Alternatief is Oneens met de actie van een moderator? Post het hier.

Echter, je roept veel te snel dat het niet werkt. Verder geef je nog steeds geen informatie, zelfs niet makkelijke informatie als merk en type router, en welke internetprovider.

Denk er verder aan dat dit geen helpdesk is, maar een discussieforum :)

[ Voor 207% gewijzigd door gambieter op 28-10-2007 13:09 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

een mod zal je waarschijnlijk ook zo wel wijzen op het bestaan van Oneens met de actie van een moderator? Post het hier, maar ik denk ik post ook eventjes en vat het sluiten van topics dus ook niet op als iets persoonlijks tegen jou ;)

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:03:
Mijn topic was gesloten, ik heb het echter nog steeds niet kunnen oplossen. Ik heb het grote poortmappingsverhaal ook helemaal doorgenomen, maar kom er gewoon niet uit. Als iedereen als zelf kon oplossen, zou dit forum niet bestaan, nietwaar?

:(
Dit is geen helpdeskforum, maar een discussieforum, dus ja, dan zou het nog steeds wel bestaan. Ook is het heropenen van een topic niet de bedoeling, als je het er niet mee eens bent kun je Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! even lezen. En "kom er gewoon niet uit" kunnen wij helemaal niet uit opmaken wat je geprobeerd hebt of wat er onduidelijk is natuurlijk.

Dit topic is gesloten.