Juliie mening over BeOS....

Pagina: 1
Acties:

• Poepel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

Topicstarter
Ik zou graag willen weten wat juliie nu van BeOS vinden, en waarom je dat vind
Ik vind BeOS:
-Snel (alles start op binnen 30 sec)
-Makkelijk (na ongeveer een week kna je al veel, na een paar maanden laat je het niet meer los)
-De communety (de (steeds groter wordende) groep BeOS gebruikers, met wie ik veel contacten heb (ook in NL)
-VEEL software, (die je ook echt gebruikt)
(zoals Gobe Productive, das een volledige office suite, CL-Amp ,ALA winAMP
etc.

Ik ben er dus voor gevallen.... (ik kan gewoon niet meer zonder BeOS draaien.
(PS ik draai BeOS PRO 5.03)

If there's Oldskool i'm there

Verwijderd

kheb het ook heel ff'tjes gebruikt.

BeOS 5 PersonalEdition

Kon alleen niet de directory structuur van mijn harddisk bekijken, terwijl ik mijn hdd's wel had gemount (hoe zeg je dat in beOS-taal ookalweer)

Wel ideaal dat ie supersnel opstart. Maar bij mij is het meer een experiment OS.

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
een heel leuk os'je maar heeft nog een lange weg te gaan

• msx2
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Een heel leuk OS-je dat nooit groot zal worden dankzij Be inc. :( Dat heeft immers te kennen gegeven dat zij voor het BeIA gaan en dat het BeOS absoluut geen enkele prioriteit meer heeft voor Be.

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Beos is een leuk klein besturingssysteem, maar er is alleen niet zo veel software voor. Voor de rest is de hardwareondersteuning ook niet voor iedere kaart al te best.

Voor de rest is het een leuk posix compatible besturingssyteem.
Het start in 10seconden op als je het op je hardeschijf zet.

Verwijderd

mooi os, ik raak nog beetje in de war van soms rare dir structuur.

verder loopt ie prima mijn divx en lopen ok.
ik heb de gratis versie, wel op echte partitie.

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als ze BeOS nou eens open source maken als ze er niks meer aan doen, maar nee hoor daar zijn ze te eigenwijs voor }:O |:(

Om even in te gaan op Gobe Productive: Kan best een leuk pakket zijn, maar nogal $$$.
Daar heb je dan toch weinig aan?
Ik ga echt niet veel geld investeren in een half af OS dat op sterven na dood is.
Als dat Gobe productive nou schappelijk geprijsd was, maar nee hoor het kost ergens in de 200 piek.

Zolang BeOS nog geen netwerkfunctionaliteit heeft, is het voor mij onbruikbaar.

Waar blijft die goed werkende en geintegreerde Windows netwerk en Netware client?

Verwijderd

Heb het eens op m'n laptopie geprobeerd maar was er niet echt tevreden over. Kreeg m'n netwerk niet aan de praat. :( En dan houd 't voor mij al snel op.
Pagina: 1