Hallo,
Ik ben laatst met een paar mensen van mijn werk gepaintballed.
Onze baas had het allemaal betaald en dus wilden we er wel wat voor teruggeven.
Natuurlijk niet iets standaards, maar iets speciaals.
Ik kwam dus op het idee om een t-shirt te ontwerpen d.m.v. een site: Spreadshirt
Ik had dus nog niet echt een idee.
Ik wou minimaal dit erin hebben:
-... en ... (namen van baas en bazin)
-bedankt voor het
-Paintballen!
-Namen van de mensen die meegingen (10 mensen)
Ik had dus 1 ideetje, ik heb een Paint-font gevonden die ik wil gaan gebruiken voor de tekst.
Deze!
En ik wou iets van allemaal verfklodders, rood en blauw ofzoiets. En in elke dan een naam van iemand zetten.
Ik heb alleen op de site de maximale afmetingen van de afbeelding niet kunnen vinden. Ik heb een beetje zitten proberen en ik denk dat het ongeveer rond de 2000x3000 px ligt en het moet minimaal 120 dpi zijn.
Hebben jullie misschien nog ideeën? Want we willen er echt iets moois van maken.
En ik heb niet zoveel skills in photoshop etc. maar de basis van photoshop ken ik wel.
Alvast Bedankt,
Rik
Ik ben laatst met een paar mensen van mijn werk gepaintballed.
Onze baas had het allemaal betaald en dus wilden we er wel wat voor teruggeven.
Natuurlijk niet iets standaards, maar iets speciaals.
Ik kwam dus op het idee om een t-shirt te ontwerpen d.m.v. een site: Spreadshirt
Ik had dus nog niet echt een idee.
Ik wou minimaal dit erin hebben:
-... en ... (namen van baas en bazin)
-bedankt voor het
-Paintballen!
-Namen van de mensen die meegingen (10 mensen)
Ik had dus 1 ideetje, ik heb een Paint-font gevonden die ik wil gaan gebruiken voor de tekst.
Deze!
En ik wou iets van allemaal verfklodders, rood en blauw ofzoiets. En in elke dan een naam van iemand zetten.
Ik heb alleen op de site de maximale afmetingen van de afbeelding niet kunnen vinden. Ik heb een beetje zitten proberen en ik denk dat het ongeveer rond de 2000x3000 px ligt en het moet minimaal 120 dpi zijn.
Hebben jullie misschien nog ideeën? Want we willen er echt iets moois van maken.
En ik heb niet zoveel skills in photoshop etc. maar de basis van photoshop ken ik wel.
Alvast Bedankt,
Rik