[Photoshop] T-Shirt Ontwerp

Pagina: 1
Acties:
  • 321 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196282

Topicstarter
Hallo,

Ik ben laatst met een paar mensen van mijn werk gepaintballed.
Onze baas had het allemaal betaald en dus wilden we er wel wat voor teruggeven.
Natuurlijk niet iets standaards, maar iets speciaals.
Ik kwam dus op het idee om een t-shirt te ontwerpen d.m.v. een site: Spreadshirt

Ik had dus nog niet echt een idee.
Ik wou minimaal dit erin hebben:
-... en ... (namen van baas en bazin)
-bedankt voor het
-Paintballen!
-Namen van de mensen die meegingen (10 mensen)

Ik had dus 1 ideetje, ik heb een Paint-font gevonden die ik wil gaan gebruiken voor de tekst.
Deze!
En ik wou iets van allemaal verfklodders, rood en blauw ofzoiets. En in elke dan een naam van iemand zetten.

Ik heb alleen op de site de maximale afmetingen van de afbeelding niet kunnen vinden. Ik heb een beetje zitten proberen en ik denk dat het ongeveer rond de 2000x3000 px ligt en het moet minimaal 120 dpi zijn.

Hebben jullie misschien nog ideeën? Want we willen er echt iets moois van maken.
En ik heb niet zoveel skills in photoshop etc. maar de basis van photoshop ken ik wel.

Alvast Bedankt,

Rik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 20:20
pak lekker illustrator en bedenk hoeveel kleuren je wilt gebruiken. Volgens mij kost dat een berg, een shirt laten bedrukken in full color .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Schuey schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:04:
pak lekker illustrator en bedenk hoeveel kleuren je wilt gebruiken. Volgens mij kost dat een berg, een shirt laten bedrukken in full color .
Ja ik dacht al aan de kleuren rood en blauw, dan valt de prijs volgensmij wel mee. Alleen ik heb geen illustrator. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:20
Anoniem: 196282 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:10:
[...]

Ja ik dacht al aan de kleuren rood en blauw, dan valt de prijs volgensmij wel mee. Alleen ik heb geen illustrator. :(
Er is vast wel een Trail versie te downloaden op Adobe.nl van Illustrator.

https://www.adobe.com/cfu...%5Fnl&product=illustrator Moet je je nog wel aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 22:47

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

van spreadshirt.net:
Wat moet ik weten voordat ik een ontwerp upload?
Als je in de online Spreadshirt Designer een ontwerp wilt uploaden om direct te kunnen gebruiken, kan dit alleen door een pixelbestand up te loaden.
Eisen aan pixelbestanden:

Omdat pixelontwerpen (.bmp, .jpg, .png) direct ter beschikking staan, zijn dit de enige ontwerpen die direct in de Online T-shirt Designer kunnen worden gebruikt. Het bestand mag niet groter dan 2 MB zijn. Pixelontwerpen moeten voor gebruik altijd op copyrights worden gecontroleerd.
Digitale Printtechniek op textiel en mousepads

Voor het drukken van foto's en andere ontwerpen met kleurverloop op textiel en mousepads (digitale print) kun je je bestand uploaden:

* als .png, .jpg, .bmp of .gif
* In RGB kleurmodus
* met een minimumresolutie van 120 dpi
* met een maximaal formaat van 1500 x 1500 pixels
* met een maximale grootte van 2 MB

Onder productdetails vind je het maximale printbereik voor ieder product. Let erop dat het formaat van je afbeelding niet groter is dan dit drukgebied. Verkleinen van de afbeelding kan zonder kwaliteitsverlies. Vergroten is niet altijd mogelijk, omdat het drukresultaat bij lage resoluties te grofkorrelig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kaassouffle schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:57:
van spreadshirt.net:

[...]

[...]

[...]
Bedankt, ik heb echt een half uur lopen zoeken maar het is dus een stuk kleiner dan ik verwachtte.
Maarja ik moet het er maar mee doen.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 196282 op 28-10-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-06 21:24

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ben jij degene op het werk die het meeste verstand heeft van de grafische programma's, of is er iemand die dat beter kan? Leg het dan aan die persoon voor. Dan heb je kans dat het beter uitpakt en is je baas er ook blijer mee. Je kunt ook iets anders laten bedrukken, zoals een koffiemok met een foto. Of geef hem een leuke foto waarop jullie met je vingers onder de vingerverf op de lens afrennen, dat heeft wat binding met het paintballen en is gewoon wat makkelijker te realiseren.

Een t-shirt kost veel en kan, als je geen ervaring hebt met weinig kleuren drukken, ontwerpen enzo, gewoon jammer uitpakken. En dan verandert dat 'leuke t-shirt' wat je baas als dank dan 1 dag aantrekt al gauw thuis in een poetsdoek.

Ik wil je echt niet gelijk ontmoedigen, maar denk ook eens aan wat makkelijkere dingen :)

En het is TRIAL versie, zoals in trial and error en niet als in paardentrailer!!! 8)7 Man, dit begint al net zo'n woord te worden als tie-wraps.

[ Voor 9% gewijzigd door Dark Blue op 28-10-2007 21:54 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1