Toon posts:

iso naar wmv converteren kan het nergens vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vorige vraag was dezelfde maar die werd meteen gesloten omdat ik het antwoord zogenaamd op google kon vinden maar daar heb ik al de hele tijd gezocht en verder ook nog maar ik kan gewoon echt niks vinden dus als iemand mij mischien kan helpen inplaats van de topic meteen te sluiten zou heel fijn zijn.
want het enige programmaatje wat ik dus wel kon vinden trouwens bovenaan de lijst bij google die kreeg meteen een hele lijst errors en doet het dus niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 03:20 ]

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Een ISO is geen videoformaat, maar een exacte kopie van een CD of DVD. Je zal dus eerst de bestanden uit die ISO moeten halen (het is neem ik dan aan een DVD) en dan kan je het van DVD naar WMV omzetten.

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-05 08:04
Je kan daemon gebruiken om een ISO bestand in te laden; vervolgens via verkenner de ISO lezen en alle bestanden die op de viruele cd zijn kopieren naar een mapje op de computer.

ps. volgens mij is het niet handig om gelijk een zelfde topic aan te maken als je vorige net gesloten is.. ;)

www.maartenlangelo.nl

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-07 09:11
Met het programma IsoBuster kun je ook direct bestanden vanuit de .iso benaderen en zelfs omzetten :)

Verwijderd

Topicstarter
ok dan! ga het meteen ff uitproberen thnx in ieder geval!
en ja mischien is het wel niet zo slim maar inplaats van dat die gewoon even helpt zoals hier nu gedaan is vind het gewoon een beetje lompe actie. maar nogmaals bedankt.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topics heropenen is not-done; neem contact op met de moderator die je vorige topic heeft gesloten en verzoek hem deze te heropenen. Zelf een nieuw topic openen wordt niet gewaardeerd. Ik sluit dit topic dan ook

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.