Toon posts:

hulp nodig bij keuze draadloos toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik wil graag een draadloze toetsenbord/muiscombinatie kopen maar na pogingen om me een beetje te informeren zie ik door de bomen het bos niet meer. Bluetooth, radiografisch, oplaadbaar, verbindingsproblemen, driverproblemen,...ja...
Misschien kan iemand me wel een beetje helpen?
gebruik: kantoortoepassingen, weinig games, geen chatten.
wat is voor mij belangrijk: duurzaamheid, eenvoud in gebruik, geen gedoe omtrent vervangen van batterijen om de zoveel maanden, en ook wel een mooi/stijlvol uitzicht (vooral voor mijn vrouw dan)
heb ik niet nodig: bijvoorbeeld: LCD-displays (hoewel, indien een toetsenbord anders een goede keus is en het heeft zo'n displaytje houdt dit mij niet tegen), "muis in de lucht gebruiken"-functie (ik weet niet hoe dat heet), aparte rekenmachine, andere "gadgets".
Ik heb ondertussen al gelezen dat Logitech aanraadt om batterijen niet te vervangen door oplaadbare...nog een extra struikelblok voor mij.
Kostprijs is minder een probleem.
Met hetgeen ik er maar van ken door é.e.a. te lezen hier en daar overweeg ik misschien de Logitech LX710 Laser.
Waarom wel/waarom niet? Alternatieven?
Alvast bedankt voor eventuele reacties.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

tja ik zou zeggen lees revieuws etc.!
overigens weet ik wel, mijn Microsoft setje (z'n half natrual keyboard ook) doet met de batterijtjes ruim een half jaar ofzo. ik ben wel eens logitech muizen tegen gekomen waar dat wel anders is
een logitech pilot cordless oid ben ik wel eens tegen gekomen die om de 1 a 2 maanden nieuwe bateterijen nodig had

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-12-2025

Krentenbol

Prutz0r

Tsjah, het enige wat ik dat zeggen is dat ik zeer tevreden ben met mijn Logitech Cordless Desktop EX110 set. Lekker simpel en goedkoop :)

[ Voor 15% gewijzigd door Krentenbol op 28-10-2007 18:43 ]

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

FAQ Overige Hardware [OH] (update 14-07-07)

"Welke ... moet ik kopen?"-topics zijn niet de bedoeling omdat een Tweaker zelf in staat geacht wordt eisen te stellen, op zoek te gaan naar relevante ervaringen en reviews en dan zelf te kiezen.

Als je een bomen-bos probleem hebt, ligt dat vrijwel altijd aan je eisen niet duidelijk genoeg hebben. Maak je eisen strakker en ga opnieuw op zoek. Nog steeds teveel? Scherp ze nog meer aan. Niets meer gevonden? Dan een eis wat losser maken (of constateren dat "jouw" keyboard niet bestaat). Sowieso is het bij toetsenborden vrij loos om ervaringen van anderen erbij te halen - niets is zo persoonlijk als een toetsenbord. Ga naar ergens waar ze veel toetsenborden hebben waar je ook aan kunt zitten (Mediamarket, Paradigit, Mycom enzo) en ga er ook aan zitten. Kijk wat jij fijn vindt. Iets kan technisch nog zo'n hoogstandje zijn, als jij het niet fijn vindt typen houdt het op :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.