Ik ben op zoek naar een mengtafel waar ik 2 computers en een DVD speler op kan aansluiten dus 3 Stereo ingangen moet hebben. Er zouden 3 paar Active Studio monitors op moeten worden aangesloten voor in verschillende kamers. Dus zou ik ook 3 Stereo uitgangen nodig hebben.
Nu de enigste mengtafels vind ik met slechts 2. Main Out en Ctrl Main Out.
Studio Monitors: 1 paar Behringer Truth B2031A en 2 paar Behrings MS40. (goedkoop 2de hands kunnen kopen).
Zoals je merkt ben ik alles behalve een kenner op het vlak van audio apparatuur, kunnen jullie mij raad geven over wat ik me best/beter zou aanschaffen om dit 'probleem' op te lossen. uit alle 3 paar boxen zou ik het geluid willen kunnen krijgen van gelijk welke computer/dvdspeler.
Alvast bedankt
Nu de enigste mengtafels vind ik met slechts 2. Main Out en Ctrl Main Out.
Studio Monitors: 1 paar Behringer Truth B2031A en 2 paar Behrings MS40. (goedkoop 2de hands kunnen kopen).
Zoals je merkt ben ik alles behalve een kenner op het vlak van audio apparatuur, kunnen jullie mij raad geven over wat ik me best/beter zou aanschaffen om dit 'probleem' op te lossen. uit alle 3 paar boxen zou ik het geluid willen kunnen krijgen van gelijk welke computer/dvdspeler.
Alvast bedankt