Intel DP35DP conflict USB

Pagina: 1
Acties:

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-05 13:43
Hoi,

Ik heb een computer in elkaar gezet met een intel DP35DP moederbord. Als ik windows eenmaal heb geinstalleerd en de mobo-drivers installeer volgt er (waarschijnlijk) een conflict met de USB poorten wat erin resulteert dat ik mijn computer niet meer kan aansturen met de muis en het toetsenbord.

Iemand suggesties hiervoor? Ideeen?

Ik ga nu proberen via een andere computer andere drivers proberen te downloaden en die proberen, maar goede kans dat hetzelfde gebeurt en ik windows weer overnieuw kan gaan installeren.

Hulp is welkom.

• filipy23
De systeemspecs zijn overigens

Intel DP35DP mobo
Core 2 Duo E6750
2 x 1 GN PC6200 Kingston Mem
160 GB Hitachi Hd
500 GB Hitachi Hd
MSI GeForce 7300 GT.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je de legacy support toevallig aanstaan? Dat wil nog wel eens fout gaat in sommige gevallen met sommige drivers. Dat even uitzetten helpt vaak al (het zou niet uit moeten maken, maar proberen kan natuurlijk altijd). Legacy support staat ergens in de bios, als ik me niet vergis onder de pheripheral setup.

• filipy23
Heu, neu,

dat heeft niet gewerkt.

Wat er gebeurde was dat de bij de installatieprocedure the sigmatel audio faalde te installaren (kreeg een error: failed to install) en vervolgens was ik mijn muis en mijn keyboard kwijt. Herstarten bleef hetzelfde geval, ook in veilige modus.

Ik heb vervolgens windows XP opnieuw erover heengezet, en toen deed de USB het weer, maar deden plotsklap ook de audiodrivers het die ik na de vorige install erop gezet had.

Vreemd, maar het werkt weer.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-05 20:07

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

nee, het ligt namelijk aan de usb drivers zelf , bij mijn p35 chipset (p5k) installeerd de chipset dus ook een USB FIX/PATCH (vanuit het mobo cd)

zoek eens of die er ook voor jou mobo is

[ Voor 3% gewijzigd door CrankyGamerOG op 28-10-2007 12:38 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner