Ik wil graag beeld capturen van m'n Xbox 360, nu heb ik een X1900XT kaart met ViVo dus dit zou moeten kunnen, ik heb alleen geen idee hoe. In de manual staat niks over video-in (wel over out natuurlijk) terwijl ook op de Sapphire site zelf staat dat deze kaart over een video-in beschikt.
Nu lijkt het me dat ik bepaalde software nodig heb om beeld te capturen, nu heb ik wat rond gezocht op het internet maar ik vind alleen maar mensen die problemen hebben dat het beeld slecht is e.d. Ik kan er nooit uithalen waarmee ze op dat moment aan het capturen zijn.
Ik heb dan ook via de ATI site drivers gezocht voor de All-in-wonder versie van deze kaart, hier stuitte ik op "ATI Multimedia Software", maar ook dit was niks.
Kabels gebruikt om de Xbox aan te sluiten:
Xbox
|
s-video kabel
|
bijgesloten verloop stukje (rechter kabel op het onderstaande plaatje), de s-video aangesloten op de connector met het pijltje naar de kaart wijzend
|
Videokaart
Dit lijkt me dus allemaal wel in orde.
Plaatje met de s-video kabel links en het verloopstukje rechts:

Hoe kan ik beeld van m'n Xbox capturen?
Nu lijkt het me dat ik bepaalde software nodig heb om beeld te capturen, nu heb ik wat rond gezocht op het internet maar ik vind alleen maar mensen die problemen hebben dat het beeld slecht is e.d. Ik kan er nooit uithalen waarmee ze op dat moment aan het capturen zijn.
Ik heb dan ook via de ATI site drivers gezocht voor de All-in-wonder versie van deze kaart, hier stuitte ik op "ATI Multimedia Software", maar ook dit was niks.
Kabels gebruikt om de Xbox aan te sluiten:
Xbox
|
s-video kabel
|
bijgesloten verloop stukje (rechter kabel op het onderstaande plaatje), de s-video aangesloten op de connector met het pijltje naar de kaart wijzend
|
Videokaart
Dit lijkt me dus allemaal wel in orde.
Plaatje met de s-video kabel links en het verloopstukje rechts:

Hoe kan ik beeld van m'n Xbox capturen?