Ik heb de FAQ doorgelezen maar dat gaf mij niet echt het antwoord op mijn probleem.
Of in ieder geval..mijn 2 problemen.
Hier voor me ligt een Asus p4t-533 moederbord en een MSI MS-6577 moederbord.
Beiden weigeren dienst.
De Asus doet helemaal niks.Fans gaan draaien led brand maar dat is het.(schijf spint wel op)
Het MSI bord laat ook alle fans draaien en geeft een lange piep korte pauze lange piep enz.
Hierover kon ik op internet niks vinden.
Heb ze beide geprobeerd met dezelfde processor.(Pentium4)(zou die misschien verrot zijn?)
Alle connectoren heb ik aangesloten en ook het geheugen zit goed op zijn plaats.
Klinkt dit bekend bij iemand?
Heb beide planken aangezet met zo min mogelijk hardware er voor de rest aan maar niks helpt.
Van sluiting is geen sprake(iig niet door een case o.i.d).ze liggen op mijn buro.
Op het Asus mobo zit 256 mb rimm geheugen van samsung.
Op het Msiw mobo zit 512 mb sdram geheugen van infineon.
Kan ik het spul beter bij het vuilnis gooien of is er nog hoop?
Of in ieder geval..mijn 2 problemen.
Hier voor me ligt een Asus p4t-533 moederbord en een MSI MS-6577 moederbord.
Beiden weigeren dienst.
De Asus doet helemaal niks.Fans gaan draaien led brand maar dat is het.(schijf spint wel op)
Het MSI bord laat ook alle fans draaien en geeft een lange piep korte pauze lange piep enz.
Hierover kon ik op internet niks vinden.
Heb ze beide geprobeerd met dezelfde processor.(Pentium4)(zou die misschien verrot zijn?)
Alle connectoren heb ik aangesloten en ook het geheugen zit goed op zijn plaats.
Klinkt dit bekend bij iemand?
Heb beide planken aangezet met zo min mogelijk hardware er voor de rest aan maar niks helpt.
Van sluiting is geen sprake(iig niet door een case o.i.d).ze liggen op mijn buro.
Op het Asus mobo zit 256 mb rimm geheugen van samsung.
Op het Msiw mobo zit 512 mb sdram geheugen van infineon.
Kan ik het spul beter bij het vuilnis gooien of is er nog hoop?