Ik denk dat er een fout zit in de syntax van men SQL string, enkel is
deze syntax blijkbaar voor access goed maar niet voor vb6.
Code zegt meer....
Dan krijg ik de volgende error:
Waarden voor 1 of meer vereiste parameters onderbreken. ( en regel 14 wordt geel gemarkeerd )
Zit er een klein verschil op de SQL syntax van access en op die van vb ?
Zie ik iets over het hoofd ? In Access werkt deze SQL string prima in een query...
deze syntax blijkbaar voor access goed maar niet voor vb6.
Code zegt meer....
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| 'SQL String in "access" formaat SELECT Werktijden.WerkID, Werktijden.KlantID, Werktijden.KlantIDN, Werktijden.MedewerkerID, Werktijden.MedewerkerIDN, Werktijden.Datum, Werktijden.Beginuur, Werktijden.Einduur, Werktijden.Opmerkingen, DateDiff("n",[Werktijden]![Beginuur],[Werktijden]![Einduur]) AS Werktijd From Werktijden 'vb code Private conn As adodb.Connection Private Rs As adodb.Recordset Set conn = New adodb.Connection conn.Open "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;" & _ "Data Source=" & App.Path & "\database97.mdb;" & _ "Persist Security Info=False" Set Rs = conn.Execute("SELECT Werktijden.WerkID, Werktijden.KlantID, Werktijden.KlantIDN, Werktijden.MedewerkerID, Werktijden.MedewerkerIDN, Werktijden.Datum, Werktijden.Beginuur, Werktijden.Einduur, Werktijden.Opmerkingen, DateDiff(n, Werktijden.Beginuur, Werktijden.Einduur) AS Werktijd FROM Werktijden;") |
Dan krijg ik de volgende error:
Waarden voor 1 of meer vereiste parameters onderbreken. ( en regel 14 wordt geel gemarkeerd )
Zit er een klein verschil op de SQL syntax van access en op die van vb ?
Zie ik iets over het hoofd ? In Access werkt deze SQL string prima in een query...