Ik zit met een SD kaart vol foto's die op elk apparaat behalve de camera onleesbaar is. Om dit op te lossen ben ik begonnen met de search-functie van het forum, en alle aangetroffen oplossingen zoals Zero Assumption recovery, GetDataBack en SanDisk rescue pro heb ik al geprobeerd maar geen van allen kunnen ze er wat mee. De kaart is ogenschijnlijk leesbaar, als ik hem in de cardreader stop kan ik de map DCIM zien. Als ik die probeer te openen is het echter "game over" en loopt de zaak vast. In de camera kan ik de foto's wel bekijken.
Ik durf het niet echt aan om de kaart te formatteren en daarna een recovery te proberen, zijn er nog andere oplossingen voordat ik naar dit nogal drastische middel grijp?
En de volgende vraag: wat kan dit veroorzaakt hebben? De kaart is er niet uitgetrokken terwijl hij actief was en de camera heeft nooit een schok te verwerken gekregen. Kan dit spontaan ontstaan of is er toch een manier om dit te voorkomen?
En de volgende vraag: wat kan dit veroorzaakt hebben? De kaart is er niet uitgetrokken terwijl hij actief was en de camera heeft nooit een schok te verwerken gekregen. Kan dit spontaan ontstaan of is er toch een manier om dit te voorkomen?
[ Voor 20% gewijzigd door Kurgan op 27-10-2007 19:31 ]
Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time