Pc loopt vast en beeldscherm in stand-by

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• Zld01795
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-06-2022
Hallo,

Wanneer ik mijn pc opstart dan krijg ik zwart beeld nadat hij voorbij het gedeelte "Windows wordt geladen" is gepasseerd. Ik krijg dan zwart beeld en tevens springt mijn monitor na een 20 seconden in standby-stand.
Dit ligt niet aan mijn monitor instellingen omdat hij soms ook wel gewoon opstart.

Dit gebeurt dus de ene keer wel en de andere keer start hij dus wel gewoon op.
Ik heb dit probleem ook regelmatig tijdens het computeren. Ik kan dan mijn muis-pijl niet meer bewegen, de pc loopt dus vast incl. geluid en spel en na enkele seconden springt dan ook het beeldscherm in stand-by.

Ik weet echt niet wat ik er mee aan moet. Soms moet ik wel vijf of zes keer achter elkaar m'n computer opstarten voordat ik een keer kan computeren.

Wie kan mij hier vanaf helpen?

Groetjes Mark

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen. HEt hangen kan werkelijk overal aan liggen, dus de enige manier om erachter te komen wat er brak is is troubleshooten en de troubleshooter is daar een ideale tool voor.

• Zld01795
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-06-2022
Ja ben daar al mee bezig geweest maar ik denk niet dat ik daar het probleem bij kan vinden.
Hij is niet overgeklokt
Hij geeft geen foutmeldingen
Het is geen cheap-ass kwaliteit

Verder kan er wel gewoon iets kapot zijn maar ik kan daar zelf niet achterkomen omdat mijn ervaring daar niet genoeg toereikend voor is.

Ik denk dat ik misschien maar beter iemand er naar kan laten kijken?
Het kan iig. van alles zijn.

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-07 21:41

QinX

Shai-Hulud

Zld01795 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:02:
Ja ben daar al mee bezig geweest maar ik denk niet dat ik daar het probleem bij kan vinden.
Hij is niet overgeklokt
Hij geeft geen foutmeldingen
Het is geen cheap-ass kwaliteit

Verder kan er wel gewoon iets kapot zijn maar ik kan daar zelf niet achterkomen omdat mijn ervaring daar niet genoeg toereikend voor is.

Ik denk dat ik misschien maar beter iemand er naar kan laten kijken?
Het kan iig. van alles zijn.
Wat heb je er dan inzitten en eraan hangen? al een reinstall geprobeert? alles eruit halen en opnieuw inbouwen?(als je jezelf niet vertrouwt kun je inderdaad beter een vriend vragen).

http://tweakers.net/productreview/user/184256

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Je zegt ermee beziggeweest te zijn, maar je noemt niet een van de dingen die je in de troubleshooter hoort te doen. Sterker nog, je noemt sowieso geen specs.

GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen. Begin daar eens mee...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.