Toon posts:

Aldi TV (LCD) + DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze mijn ervaring met de aanschaf van de LCD TV+DVD (EUR 329) van 12-10 jl.

Na aanzetten PC bleek er 1 dode pixel te zijn in het midden. Ik belde met het service bedrijf en die zeiden: Stuur maar op. Eenmaal opgestuurd (EUR 7 voor verzekerd versturen, ivm eigen risico) kreeg ik m 1 week later terug met de mededeling: 1 pixel dood=conform specificaties. Oftewel, we gaan m niet fixen. Teruggebracht naar de winkel (kon gelukkig nog) en kreeg het geld terug. De filiaalleider vond het ook een vreemd iets.

Omdat ik niet 3 jaar verbonden wil zijn aan een vreemde garantie/service, wil ik dus hier geen zaken meer mee doen. Ook al is het misschien maar 1 dode pixel.

Overigens viel me op dat deze TV onder het merk audiosonic ook te koop stond bij de Scheer en Foppen, alleen EUR 70 duurder.

Verwijderd

Topicstarter
Even een aanvulling: er werd zowel in de winkel als in de garantiebepaling niets verteld over dode pixels e.d. (http://kassa.vara.nl/port...ssa_artikel&number=643390). Wellicht voor de meeste onder jullie een vanzelfsprekend punt, alleen dan hadden de vrieden van het service bedrijf me de moeite van het opsturen kunnen besparen.