BeOS 5 + Casema COM21 Cable Modem??

Pagina: 1
Acties:

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 00:05
Ik het wederom BeOS 5 Professional geinstalled, ik ben nu van plan om het ECHT te gaan draaien en gebruiken 8-)

Alleen ben ik weer zo'n slachtoffer die Casema heeft met zijn vage "Dial-Up" connection via EnterNet (www.nts.com) via PPPoE.

Nou kwam ik op een BeOS support site :) hier terecht --> http://www.bebits.com/app/1707
Dit is een PPPoE (ADSL?) Driver. Zou dit werken met Casema :?
Dit is de discription:
"PPPoE driver, providing Internet access over ADSL lines that require the use of Mac/WinPoET or EnterNET." dus zou EnterNet ondersteund worden? ik kan alleen geen speciale EnterNet editie voor BeOS vinden.

Weet iemand ook of er een driver voor BeOS 5.x is voor mijn Hp Business Inkjet 2200C?

Graag een serieus antwoord,

Alvast Bedankt Tweakies! :P

• Poepel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

als het goed is werkt het (kan het zelf niet testen) maar probeer gewoon zou ik zeggen..

If there's Oldskool i'm there

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 00:05
Hey dat is mooi om te horen!

Nu nog testen :P

Als het werkt ben ik helemaal tevreden!

Wat ik trouwens ook vreemd vind is dat op de BeOS site staat dat de Sb Live! word onderstuend..
Maar de SoundCard werkt nog niet bij mij onder BeOS (ik heb de eerste Live! full) :)

Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met BeOS en Casema (COM21 PPPoE?)

• Poepel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

Als je het internet opkomt moet je ff naar Bebits gaan, en dan zoeken naar BeShare, daar kan iedereen je helpen, (ik heet daar
| Poepel (NL) |<---

If there's Oldskool i'm there