Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Kunt ge niet gewoon ergens een Vista schijfje scoren? Dat is vele malen gemakkelijker, die is dan ook proper.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Nee, niet echt,... Ik zou het graag met deze schijf doen.Snake schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:42:
Kunt ge niet gewoon ergens een Vista schijfje scoren? Dat is vele malen gemakkelijker, die is dan ook proper.
imagex /ref install?.swm /apply install.swm 1 c:\WinVista
Bron: http://www.msfn.org/board/merge_SWM_single_WIM_t89955.html
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ik heb geen install.swm files, ik heb alleen asus.swm en asus2.swm bestanden. Is hat dan dezelfde procedure ? Zo nee, hoe moet ik het commando dan veranderen ?Snake schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:47:
imagex /ref install?.swm /apply install.swm 1 c:\WinVista
Bron: http://www.msfn.org/board/merge_SWM_single_WIM_t89955.html
Dat kan je vinden door de imagex documentatie op te zoeken bij MS Technet.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
OK, ik heb het gevonden. Het is eindelijk gelukt om een SWM te extracten, met WAIK.alt-92 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:14:
Dat kan je vinden door de imagex documentatie op te zoeken bij MS Technet.
Nu heb ik een WIM bestand. Volgens deze uitleg kan ik het WIM bestand "mounten" met ximage.exe. Het probleem is dat ik, als ik ximage typ in de WAIK command line, er komt dat ximage niet gevonden kon worden ?
Ik dacht dat het in WAIK in zat ? Waar kan ik het vinden ? Of zit het alleen in de Engelse versie van WAIK ?
Je kan eventueel ook de WAIK dir waar de executables zich bevinden zelf in je %PATH% opnemen 
De shortcut in het startmenu doet dat namelijk bij het opstarten voor je.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Het probleem is, dat ik met Windows Zoeken nergens een ximage.exe kan vinden !alt-92 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:36:
Je kan eventueel ook de WAIK dir waar de executables zich bevinden zelf in je %PATH% opnemen
en wat is trouwens mijn %PATH% ? Op google en wikipedia vind ik niets.
OK, maar ik vind dan nog steeds niet veel.
Op Wikipedia vond ik alleen de standaard dingen, zoals hoe je een DOS app moet starten,...
Het probleem is dat ik toch nog steeds ximage niet heb
Waar staat dat ergens ? Kent iemand Windows AIK ?
Pagina: 1