Airport extreme base station met Airtunes

Pagina: 1
Acties:

• martijnsnoek
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-05-2023
Hallo,

Ik zag dit apparaat staan op apple.nl en vroeg mij af of deze ook een extrene USB hd ondersteund via de USB aansluiting, zodat ik dus via mijn externe HD's kan delen via het netwerk.

Als dit niet kan is er dan misschien een andere oplossing om USB HD's te sharen via het netwerk ZONDER pc en liefst wireless.

alvast bedankt voor het antwoord

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

volgens mij haal je 2 dingen door mekaar.
je hebt het airport extreme base station waaraan je idd hd's aan kunt hangen, standaard 1 maar met een hubje ben je in principe onbeperkt..

dan heb je de airport express, deze heeft een usb aansluiting om een printer of zo te delen op het netwerk maar hier kun je geen hd op aanlsuiten. dit kastje maakt het mogelijk om je itunes draadloos naar je stereo of zo te streamen...

ik heb zelf een AE met 500gb disk waar mijn iTunes bibliotheek op staat.

• martijnsnoek
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-05-2023
Ermo schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:21:
volgens mij haal je 2 dingen door mekaar.
je hebt het airport extreme base station waaraan je idd hd's aan kunt hangen, standaard 1 maar met een hubje ben je in principe onbeperkt..

dan heb je de airport express, deze heeft een usb aansluiting om een printer of zo te delen op het netwerk maar hier kun je geen hd op aanlsuiten. dit kastje maakt het mogelijk om je itunes draadloos naar je stereo of zo te streamen...

ik heb zelf een AE met 500gb disk waar mijn iTunes bibliotheek op staat.
inderdaad ik zie het nu ook dat ik het door elkaar gehaald heb! dan is een airport extreme niet intressant voor mij, omdat ik al een wireless router heb! is er een ander optie om toch nog het zelfde resultaat te behalen?