Geen beeld met nieuwe set-up..

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
Beste mede tweakers,

Ik ben net klaar met het instaleren van mijn nieuwe set-up.
Heb alles zorgvuldig aangesloten en meerdere keren gecheckt.

Alleen als ik de pc aanzet dan gaat hij een paar seconden aan dan 1 seconden uit en weer aan en blijft dan aan maar krijg alleen zwart beeld.
Krijg dus helemaal niks te zien en kan ook niet in de bios komen..

Het gaat hier om een Gigabyte GA-P35C-DS3R moederbord, een EVGA Geforce 8800GTX 768MB DDR3 en een Samsung SyncMaster 226BW monitor..

Zou graag horen wat jullie ervan denken, het moederbord piept verder niet ed.

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voeding, extra kabels aangesloten op videokaart etc etc. Dit is veel te vaag om iets over te kunnen zeggen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

wat voor voeding heb je? en heb je het extra stroomkabeltje naar je 8800gtx wel aangesloten?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen. Geen beeld kan het gevolg zijn van vrijwel ieder probleem , waarbij je syssteem niet post.

HEt is dus mogelijk dat het niets met je videokaart te maken heeft.

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-12-2025
Lijkt mij een gevalletje dat je maar één kabeltje op je moederbord hebt aangesloten.
Je moet die grote langwerpige kabel aansluiten van voeding op moederbord, en een kleinere (12 volt geloof ik) kabel op een andere plek op het moederbord.

En heb je je videokaart stroom gegeven door 1 zo'n pci-e kabeltje (komt uit voeding), door één normaal stroomkabeltje, of twee normale stroomkabels?

Verwijderd

Een 8800GTX piept als hij niet genoeg prik krijgt. Aangezien de videokaart niet piept krijgt hij dus A. genoeg prik of B. is hij kapot.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter idd

Het is wel erg simpel gedacht dat "geen beeld" door monitor of videokaart moet komen. Begin eens zelf wat meer te proberen/uitzoeken/uitsluiten.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.